طوفان لامبورگینی آونتادور SVJ در اتوبان!


طوفان لامبورگینی آونتادور SVJ در اتوبان!

لامبورگینی آونتادور SVJ حدود 3 سال پیش معرفی شد و در واقع نسخه‌ای پیست محور از این سوپر اسپورت مشهور به شمار می‌رود. قطعات آئرودینامیک فعال جدید و افزایش قدرت باعث شده‌اند این خودرو عملکرد نفس‌گیری در پیست نوربرگ رینگ داشته باشد و ویدئوی جدید AutoTopNL نیز نشان دهنده همین موضوع در اتوبان‌ها می‌باشد. خودرویی … The post طوفان لامبورگینی آونتادور...

لامبورگینی آونتادور SVJ حدود ۳ سال پیش معرفی شد و در واقع نسخه‌ای پیست محور از این سوپر اسپورت مشهور به شمار می‌رود. قطعات آئرودینامیک فعال جدید و افزایش قدرت باعث شده‌اند این خودرو عملکرد نفس‌گیری در پیست نوربرگ رینگ داشته باشد و ویدئوی جدید AutoTopNL نیز نشان دهنده همین موضوع در اتوبان‌ها می‌باشد.

طوفان لامبورگینی آونتادور SVJ در اتوبان!

خودرویی که در این تست پرسرعت شرکت کرده اصلاً ما را ناامید نمی‌کند. آونتادور SVJ هیچ مشکی در رسیدن به سرعت ۳۳۲ کیلومتر در ساعت در جاده‌های عمومی ندارد. البته راننده به خاطر ترافیک موجود در اتوبان چندین بار تلاش می‌کند تا به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. آونتادور SVJ با قطعات آئرودینامیک خود ظاهر دیوانه کننده‌ای دارد و بال بزرگ آن نیز علاوه بر زیبایی کاملاً عملکردی نیز هست.

طوفان لامبورگینی آونتادور SVJ در اتوبان! طوفان لامبورگینی آونتادور SVJ در اتوبان!

این خودرو در زمان معرفی از قوی‌ترین پیشرانه ۱۲ سیلندر تاریخ لامبورگینی استفاده کرده است. نیروگاه موردبحث قدرت ۷۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۲۰ نیوتون متری تولید می‌کند و توانایی ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۸.۶ ثانیه‌ای را دارد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۵۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

طوفان لامبورگینی آونتادور SVJ در اتوبان!

از جمله تغییرات این خودرو می‌توان به نسل دوم سیستم ALA اشاره کرد. این سیستم شکل خودرو را بسته به شرایط رانندگی تغییر می‌دهد و به همین خاطر حالت اسپلیتر جلو، بال عقب و… بهینه می‌شود. اولین نمونه‌های آونتادور SVJ از اوایل سال ۲۰۱۹ و با قیمت ۵۱۷۷۰۰ دلار به دست مشتریان رسیدند. این کمپانی تنها ۹۶۳ دستگاه از خودروی موردبحث را تولید کرده است.

تماشا در یوتیوب:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان