بمب اتم موضوع فیلم جدید کریستوفر نولان/ احتمالا بازگشت کیلین مورفی


بمب اتم موضوع فیلم جدید کریستوفر نولان/ احتمالا بازگشت کیلین مورفی

کریستوفر نولان برای ساخت پروژه بعدی خود که در مورد بمب اتم خواهد بود با استودیو‌های مختلف وارد مذاکره شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، «کریستفر نولان» آماده می‌شود تا فیلم دیگری درباره سال‌های جنگ جهانی دوم بسازد. این فیلم روی سرگذشت «جی. رابرت اوپنهایمر» در توسعه بمب اتم تمرکز می‌کند. نکته کلیدی در مورد این پروژه این است که نولان برای تولید و پخش این فیلم پس از سال‌ها با استودیویی بجز برادران وارنر وارد مذاکره شده است.

علت اصلی گرایش نولان به استودیو‌های دیگر، پخش همزمان فیلم‌های وارنر‌ها از اچ‌بی‌او مکس همزمان با سالن‌های سینما ذکر شده که با اصول کارگردانی نولان سازگاری ندارد. نولان یکی از فیلمسازانی است که خود را متعهد به اکران فیلم‌هایش در سالن‌های سینما می‌داند.

کمپانی برادران وارنر در مورد «تنت» (Tenet) به توصیه‌های کارگردان گوش داد و در حین پاندمی کرونا فیلم را روی پرده برد.

این فیلم ۳۶۳ میلیون دلار فروخت و یکی از اولین فیلم هایی بود که به صورت گسترده در حین پاندمی کرونا اکران شد. نولان و همسر تهیه‌کننده‌اش، اما توماس قراردادی رسمی با وارنر‌ها ندارند؛ اما مانند کلینت ایستوود تمایل داشتند فیلم‌هایشان را برای این استودیو تولید کنند.

در مورد بازیگران فیلم جدید نولان جزئیات زیادی درز نکرده؛ اما «ددلاین» گزارش می‌دهد که «کیلین مورفی» ستاره سریال «پیکی بلایندرز» یکی از گزینه‌های احتمالی است. این بازیگر در فیلم‌های «شوالیه تاریکی»، «تلقین» و «دانکرک» با نولان همکاری کرده است.

مطابق گزارش‌ها تولید فیلم سینمایی جدید نولان، به بودجه‌ای بالاتر از ۱۰۰ میلیون دلار نیاز دارد که برای اثری که در اصل مخاطب بزرگسال را هدف می‌گیرد، در نگاه استودیو‌ها عدد قابل‌توجه و پرریسکی است.

یازده فیلم بلند حاضر در کارنامه‌ کریستوفر نولان در مجموع بیشتر از پنج میلیارد دلار فروش سینمایی داشته‌اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص