آغاز به کار کارگاه خیاطی توسط بسیجیان در جهرم


آغاز به کار کارگاه خیاطی توسط بسیجیان در جهرم

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین (س) بخش کردیان شهرستان جهرم از افتتاح یک کارگاه تولیدی خیاطی توسط بسیجیان این حوزه خبر داد.

سرهنگ عزیزی گفت: این کارگاه خیاطی به همت بسیجیان عضو گروه جهادی شهید علی نظری شهر قطب آباد راه‌اندازی و شرایط اشتغال برای شش بانوی بسیجی فراهم شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه جهرم، عزیزی افزود: این کارگاه با پذیرش سفارش از مدارس شهر قطب آباد و حومه، به تعداد ۳۰۰ دست روپوش مدارس، از سه مدرسه، آغاز بکار خواهد کرد.

عزیزی همچنین با اشاره به همت والای بسیجیان گروه جهادی شهید علی نظری آن حوزه، اظهار کرد: در تاسیس این واحد تولیدی، شش دستگاه چرخ خیاطی با حمایت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه جهرم، در اختیار کارآفرینان قرار گرفته است.

او ضمن تقدیر از حمایت قسمت بسیج سازندگی سپاه جهرم، عنوان کرد: این کارگاه با مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و با حمایت آن ناحیه، آغاز بکار کرده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین (س) گفت: این کارگاه تولیدی با تلاش و مدیریت خانم شجاعی‌نسب، مسئول تعاونی آینده سازان بسیج شهر قطب آباد، راه‌اندازی شده که دوخت چادر، مقنعه و لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانه جز طرح‌های آتی این کارگاه خواهد بود.

عزیزی افزود: در حاشیه این کارگاه تولیدی، صنایع دستی بومی و محلی نیز برای فروش و بازدید موجود است.

او ضمن قدردانی از همت والای بسیجیان آن حوزه و گروه جهادی شهید علی نظری، تأکید کرد: این تعاونی در نظر دارد در آینده نزدیک و همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، کارگاه قالی‌بافی و پنج‌شنبه بازار نیز در شهر قطب‌آباد، راه‌اندازی کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد