دستورات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی


دستورات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای میدانی از پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی، گردشگری و... از وضعیت 9 طرح و پروژه عمرانی مربوط به روستاهای جزیره بازدید کرد و برای رفع مشکلات و تسریع اجرای آنها دستوراتی صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، علی درویش پور در بازدیدها که به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان و اعضای شورای اسلامی بخش قشم برگزار شد، بر لزوم اتمام پروژه های عمرانی در حوزه های راهسازی و خدماتی با هدف ارائه خدمات بهتر به ساکنان و گردشگران تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین تصریح کرد: تهیه و تدوین طرح هادی برای تمامی روستاهای جزیره قشم با هدف برنامه ریزی جهت انجام پروژه های عمرانی در سطح جزیره یک ضرورت است.

وی همچنین در جریان این بازدید برای ساماندهی معابر و مسیرهای دسترسی روستاهای جزیره، رفع نقاط حادثه خیز، بهسازی وضعیت روشنایی، ایجاد فضای سبز و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت تکمیل پروژه های عمرانی در کوتاه ترین زمان ممکن دستوراتی را صادر نمود.

درویش پور ایجاد مجموعه های ورزشی، پارک ها و سایر اماکن خدماتی را یکی از مهمترین شاخص های بهبود خدمات رسانی و افزایش کیفیت ساکنان جزیره در روستاهای قشم دانست و برای تسریع در فرآیند اجرای این پروژه های دستورات ویژه ای را صادر کرد.

همکاری و هم افزایی میان سازمان منطقه آزاد و دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاهای قشم برای انجام هرچه بهتر و سریع تر پروژه های عمرانی موضوع دیگری بود که در این بازدید مورد تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت.

بازدید از روند تکمیل پروژه عمرانی آسفالت، روشنایی، فضای سبز و تعریض اتوبان رمکان به گیاهدان، بازدید از روستای باغ بالا و دستور بررسی شرایط جهت احداث آرامستان در این روستا، ساماندهی و بهسازی آسفالت روستای توریان براساس تفاهم نامه با دهیاری و بازدید از محل تکمیل پروژه احداث پارک خانواده روستای خالدین بخش هایی از برنامه بازدیدهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بود.

همچنین بازدیدی جهت تعریض جاده با هدف رفع نقاط حادثه خیز و افزایش ایمنی جاده های روستایی، بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی مجموعه ورزشی روستای کاروان، بازدید از محل پروژه عمرانی احداث پارک روستای کوشه، ساماندهی وضعیت روشنایی و بهسازی بلوار دسترسی روستای گربدان و تسریع آماده سازی پارک روستای زینبی بخش دیگری از بازدیدهای درویش پور و هیات همراه بود.

48

کد خبر 1553359

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!