پیکر دروازه‌بان فوتبال فارس در خاک آرام گرفت


پیکر دروازه‌بان فوتبال فارس در خاک آرام گرفت

شیراز-ایرنا- پیکر زنده یاد مسعود رهیده دروازه‌بان، پیشکسوت و عقاب فوتبال فارس در خانه ابدیش در خاک آرام گرفت و برای همیشه با قفس توری مستطیل سبز خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین تشییع پیکر این فوتبالیست با اخلاق و با مرام روز جمعه در میان حزن و اندوه جامعه ورزش و با حصور پیشکسوتان و همبازیانش در آرامستان دارلرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

در این مراسم غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال و هم بازی زنده یاد مسعود رهیده به مداحی پرداخت و شرکت کننده گان نیز در غم او به سینه زنی پرداختند.

همه آمده بودند تا با این بازیکن که عقاب فوتبال فارس بود خدا حافظی کنند و در غم از دست رفتنش اشک ریختند.

پیکر دروازه‌بان فوتبال فارس در خاک آرام گرفت تیم فوتبال الکترونیک شیراز در دهه 50، شادروان مسعود رهیده ردیف وسط با پیراهن راه راه و بسیاری از نامداران فوتبال فارس

بوستان فوتبال فارس پر پر شد، مرثیه ای برای مسعود

پیشکسوت فوتبال فارس درحاشیه برگزاری این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بوستان پرپر شده فوتبال فارس در عین ناباوری گلی خوشرنگ و بو را از کف داد.

مهدی آصف نخعی ادامه داد: مسعود رهیده فوتبالیست با مرام و با نظم و انضباط قدیمی شیراز نیز از بین ما پرکشید، دروازه بانی خوش استایل و بلندبالا که آرزوی فتح دروازه را به دل خیلی ها گذاشت.

وی اضافه کرد: یکی از بهترین بازیهایش را در ابتدای دهه ۶۰ با تیم منتخب فارس در ورزشگاه پیر شهدای ارتش شیراز برابر کره شمالی انجام داد و همبازیهایش غیر از گشاده روئی و خوش قلبی از او چیز دیگری به یاد ندارند.

آصف نخعی ادامه داد: زنده یاد رهیده مانند برخی دروازه بانها به ادا و حرکات نمایشی علاقه ای نداشت متانت و ادب او همیشه در خاطره ها خواهند ماند زیرا او برای خانواده اش پدری مهربان، برای دوستانش رفیقی شفیق و برای همبازیهایش نقطه اتکا بود.

وی گفت: برای مسعود،رفتن زود بود ته دلمان هوای همدیگر را میکند مخصوصا مسعود که فردی مومن و مصلح هم بود.

پیکر دروازه‌بان فوتبال فارس در خاک آرام گرفت تیم برق شیراز در دهه 60 ، زنده یاد رهیده نفر اول ایستاده از راست ، نفر دوم غلام پیروانی

مسعود رهیده عقاب بلند پرواز فوتبال فارس و دروازه بان سابق تیم های برق ،کما شیراز در سال سال ۱۳۳۵ در شیراز به دنیا آمد و به لحاظ قد و قامت بلند، جسارت و اخلاق خوبی که داشت مورد توجه تیم های فوتبال فارس قرار گرفت و خیلی زود به عنوان یک دروازه بان خوب با تیم برق شیراز و کما در کشور و جام تخت جمشید مطرح شد.

زنده یاد رهیده حدود یک سالی بود که با سرطان معده دست و پنجه نرم می کرد و سرانجام پنجشنبه ۱۸ شهریور ماه جان را به جان آفرین تسلیم کرد و امروز جمعه در خانه ابدیش به خواب همیشگی فرو رفت.

رهیده طی سال ها بازی در تیم های برق شیراز، منتخب فارس، کما شیراز و الکترونیک سابقه بازی داشت و در دوران کنارگیری از فوتبال هم همچنان دروازه بانی تیم پیشکسوتان فارس را بر عهده داشت و از اخلاق بسیار خوبی هم برخوردار بود.

خبرگزاری ایرنا استان فارس درگذشت این پیشکسوت با اخلاق فوتبال را تسلیت می گوید.

پیکر دروازه‌بان فوتبال فارس در خاک آرام گرفت زنده یاد رهیده در تیم پیشکسوتان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی