نایب رئیس شورای تهران: دنبال نقد گذشته نیستیم


نایب رئیس شورای تهران: دنبال نقد گذشته نیستیم

تهران- ایرنا- نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بحث دست‌اندازی به بیت‌المال را در کمیسیون حقوقی و نظارتی بررسی می‌کنیم هرچند به دنبال نقد گذشته نیستیم.

پرویز سروری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاشمان این است که رو به جلو حرکت کنیم و به دنبال مچ گیری از گذشتگان نیستیم چون فرصت های مردم را به خاطر بحث های بی جهت از دست می دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که بحث فساد در مدیریت های اسبق شهری در زمینه صرف هزینه های کلان پیگیری می شود؟ یادآورشد: اگر بحث دست اندازی به بیت المال باشد، ما در کمیسیون بررسی می کنیم، چون کمیسیون به تازگی تشکیل شده و این موضوع در دستور کار نیست اما با ادامه فعالیت‌ها اگر در دستور کار قرار داشته باشد، حتما بررسی می کنیم.

سروری در خصوص پول پاشی های مطرح شده در اواخر شورای پنجم نیز اظهار داشت: بحث پول پاشی هایی که در اواخر دوره پنجم مدیریت شهری اتفاق افتاد موضوعات مهمی است و بدون شک مباحث مربوط به بیت المال را پیگیری می کنیم، اگرچه ما به دنبال نقد گذشته نیستیم اما به موضوعاتی که مربوط به گذشته می شود، تلاش می کنیم که رسیدگی کنیم، این موضوعات تاکنون وارد کمیسیون نشده و نمی توان اظهار نظر خاصی در مورد آنها داشته باشم و خوشبختانه کمیسیون از این هفته کار خود را آغاز می کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اتهامات وارده به شورای شهر دوره سوم و چهارم در خصوص حیف و میل بیت المال گفت: چهار سال شورای پنجم این فرافکنی ها را کرد که فسادی رخ داده است و ما همواره تذکر می دادیم که به جای این صحبت ها، اثبات خود را با کارآمدی خود نشان دهید، چهار سال کار دست شماست کارآمدی خود را نشان دهید.

وی تاکید کرد: از نظر من این ها بیشتر برای این بود یک مقدار فضای افکار عمومی را درگیر حاشیه و از متن دور کنند اما ما امروز این را نمی پسندیم، اگر کمیسیون های ما ضعف داشته باشند، اجازه نمی دهیم با طرح موضوعات حاشیه ای ضعف خود را توجیه کنند؛ به همین دلیل می گوییم که شما به اصل موضوع بپردازید و از مسائل حاشیه ای بپرهیزید.

مشکل شورای پنجم حاشیه گرایی بود

سروری ادامه داد: به نظرم مشکل شورای پنجم حاشیه گرایی، حاشیه نشینی و حاشیه زیستی بود.

عضو کمیسیون حقوقی و نظارتی شورای شهر تهران اضافه کرد: آخرین جلسه شورای شهر پنجم با موضوع تحقیق و تفحص از املاک نجومی رقم می خورد جالب است که اولین جلساتشان هم با این موضوع شکل گرفته، این یعنی چه؟

وی خاطرنشان کرد: شما چهار سال این موضوع را مطرح کردید و آخرین جلسه ای که باید گزارش کار بدهید، دوباره تحقیق و تفحصی را مطرح می کنید؟

سروری یادآور شد: پیگیری این موضوع امکان پذیر نیست تا گروهی به این منظور شکل بگیرد، این نشان می دهد که این کار حاشیه ای و سیاسی است و ما امروز تلاشمان این است که از این نوع سیاسی کاری و حاشیه سازی ها پرهیز کنیم.

مردم از سیاسی کاری خسته اند

سروری در خصوص دفاع از حق اعضای شورای چهارم و سوم در خصوص اتهامات وارد شده به آنها، اعلام کرد: امروز در شورای شهر از حضور افرادی مانند امانی و تشکری استفاده می کنیم، کسانی که به راحتی می توانند پاسخگوی عملکرد دوره های قبلی باشند. بنده و چمران هم از نیروهای دوره های قبل هستیم و می توانیم از عملکرد شورای چهارم دفاع کنیم اما این مباحث حاشیه ای است و باید از آن پرهیز کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید به شهر و مسائل مردم فکر کنیم چراکه مردم خسته از این سیاسی کاری ها و بحث های حاشیه ای هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا