تریلر گیم‌پلی بازی Project Eve را تماشا کنید؛ یک هک اند اسلش جذاب


تریلر گیم‌پلی بازی Project Eve را تماشا کنید؛ یک هک اند اسلش جذاب

گجت نیوز رویداد پلی استیشن به نمایش‌های زیادی اختصاص داشت اما تریلر بازی Project Eve یکی از آن مواردی بود که طرفداران بسیاری را شگفت‌زده کرد. در جریان PlayStation Showcase امسال، از تریلر جدید بازی Project Eve رونمایی شد. ساخته استودیو کره‌ای Shift Up، یک اثر اکشن و هک اند اسلش با ضرباهنگ بالا و عناصر نقش‌آفرینی... نوشته تریلر گیم‌پلی بازی...

رویداد پلی استیشن به نمایش‌های زیادی اختصاص داشت اما تریلر بازی Project Eve یکی از آن مواردی بود که طرفداران بسیاری را شگفت‌زده کرد.

در جریان PlayStation Showcase امسال، از تریلر جدید بازی Project Eve رونمایی شد. ساخته استودیو کره‌ای Shift Up، یک اثر اکشن و هک اند اسلش با ضرباهنگ بالا و عناصر نقش‌آفرینی خواهد بود.

شخصیت اصلی بازی زنی به نام Eve است که با دشمنان و هیولاهایی که زمین را تسخیر کرده‌اند مبارزه می‌کند؛ از جمله یک ماهی مرکب غول‌پیکر و دشمنی با چرخی خاردار بر روی سرش! مهم‌ترین چیزهایی که در تریلر گیم‌پلی بازی Project Eve به چشم می‌آید، نبردهای هک اند اسلش و رویدادهای سریع به همراه مقادیر قابل توجهی انفجار است. در ادامه می‌توانید این تریلر هیجان‌انگیز را تماشا کنید.

پست رسمی وبلاگ پلی استیشن به بسیاری از توانایی‌های Eve مانند جابه‌جایی با استفاده از طناب برای رها شدن از سطح زمین یا عبور از موانع و… اشاره کرده است. قابلیت بازخورد لمسی (Haptic Feedback) دوال سنس با بازی Project Eve سازگار خواهد بود و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا حین مبارزه با دشمنان، همه‌چیز را احساس کنند.

المان‌های نقش‌آفرینی هم از طریق Beta Gauge در بازی گنجانده شده است. این آیتم می‌تواند به منظور افزایش توانایی‌های شخصیت اصلی از جمله نابود کردن زره‌های فوق‌ قوی دشمن، اجرای حملات گسترده‌تر و بسیاری از موارد دیگر هزینه شود و مورداستفاده قرار گیرد. اگر به بازی‌هایی مانند سری «بایونتا» و حتی NieR: Automata علاقه‌ دارید، به احتمال زیاد «پراجکت ایو» هم به فهرست علاقه‌مندی‌هایتان اضافه خواهد شد.

بازی Project Eve حدود دو سال پیش معرفی شد و از آن زمان به جز انتشار جزئیات اندک و تعدادی تریلر، اطلاعات خاصی از آن منتشر نشده بود و در سکوت خبری به‌سر می‌بُرد؛ اما با انتشار تریلر جدیدش در رویداد پلی استیشن، دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. این عنوان توسط استودیو Shift Up و Second Eve Studio ساخته می‌شود؛ استودیویی که توسط توسعه‌دهندگان سابق بازی کره‌ای Blade and Soul راه‌اندازی شده است. با توجه به پست وبلاگ پلی استیشن، تاریخ انتشار «پراجکت ایو» مشخص نشده است زیرا تیم سازنده هنوز برای اعلام زمان عرضه این عنوان بر روی پلی استیشن ۵ آمادگی لازم را ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا