آموزش فتوشاپ پیشرفته با تمرین و پروژه واقعی (ظرفیت محدود)


تقریبا هیچ شکی وجود ندارد که نرم‌افزار فتوشاپ (Photoshop)، ابزاری بسیار محبوب در بین طراحان وب و ادیتورهای تصویر است. نرم‌افزار فتوشاپ بسیار کاربرپسند بوده و دارای ابزارهای منحصربه‌فردی است که خلاقیت را در هر فردی بروز خواهد...

تقریبا هیچ شکی وجود ندارد که نرم‌افزار فتوشاپ (Photoshop)، ابزاری بسیار محبوب در بین طراحان وب و ادیتورهای تصویر است. نرم‌افزار فتوشاپ بسیار کاربرپسند بوده و دارای ابزارهای منحصربه‌فردی است که خلاقیت را در هر فردی بروز خواهد داد. نرم‌افزار فتوشاپ توسط کاربران مبتدی و حرفه‌ای‌ترین طراحان و توسعه‌دهندگان در سرتاسر جهان استفاده می‌شود و همین موارد سبب می‌شود که آموزش تخصصی فتوشاپ، اهمیت بیشتری پیدا کند. کافه آرتک با دوره فوتوفن، سعی کرده است که آموزش صفر تا صد فتوشاپ را با قیمت مناسب در اختیار شما هنرجویان عزیز گذاشته و هر آن‌چه نیاز دارید را در یک مجموعه عالی برای‌تان فراهم کند.

آموزش فتوشاپ پیشرفته با تمرین و پروژه واقعی (ظرفیت محدود)

آموزش تخصصی فتوشاپ برای تبدیل شدن به درجه استادی!

کافه آرتک این امکان را برای شما فراهم کرده است که با دوره فوتوفن، بتوانید همه نیازهای خود را در قبال آموزش تخصصی فتوشاپ تامین کرده و هیچ نیازی به دوره‌های دیگر یا سبک‌های آموزشی متفاوت نداشته باشید. از صفر تا صد نرم‌افزار فتوشاپ در اختیار شما قرار گرفته و حتی نیازی هم به صرف زمان زیاد نخواهید داشت. جالب است بدانید که تنها ۲۲ ساعت تبدیل شدن به استاد فتوشاپ زمان نیاز دارید و بعد از آن، در هر زمینه کاری حرفه‌ای می‌توانید مشغول به کار شوید.

اگر دوست دارید که در آینده، به صنعت طراحی وب یا ادیت عکس بپیوندید، باید هرچه سریع‌تر، ماجراجویی خود را با نرم‌افزار فتوشاپ شروع کرده با کافه آرتک همراه شوید. فرصت داشتن خلاقیت را به خود داده و دری از امکانات نامحدود این نرم‌افزار را برای خود باز کنید. هرچه‌قدر که بیشتر در این نرم‌افزار غرق شوید، ویژگی‌های بیشتری از آن را کشف خواهید کرد. مدرس دوره آموزش تخصصی فتوشاپ آرتک، ماهی‌گیری را به شما یاد خواهد داد و پتانسیل بیشتری از نرم‌افزار برای شما نمایان خواهد شد. سبک آموزش تخصصی فتوشاپ، کاملا متناسب و برگرفته از آموزش نوین در جهان کشورهای توسعه یافته است و می‌توانید به‌تدریج، راه‌های جدیدی برای جلوه دادن خلاقیت خود پیدا کنید.

یادگیری طراحی گرافیکی چشم‌نواز از سطح مبتدی تا حرفه‌ای

اهمیتی ندارد که تا کنون با نرم‌افزار Photoshop کار کرد‌ه‌اید یا خیر. تنها کافی است که دانش محدودی از کار با کامپیوتر داشته و در نهایت، وارد دوره آموزش تخصصی فتوشاپ فوتوفن شوید. شما با این دوره، طراحی گرافیکی برای سایت را یاد گرفته و می‌توانید از فتوشاپ برای ایجاد طرح‌های گرافیکی چشم‌نواز استفاده کنید. می‌توانید به طراحی کارت ویزیت، پوستر، کارت تبریک و موارد مشابه دیگر پرداخته و خلاقیت خود را با یک ابزار عالی، نشان دهید.

دانش شما در فتوشاپ، در زمینه‌های مختلفی کمک کننده خواهد بود و می‌توانید موقعیت‌های شغلی بسیار ویژه‌ای را کسب کنید. حرفه طراحی گرافیکی، از جمله تخصص‌هایی است که نیاز مبرمی در بازار به آن وجود دارد و درآمد سرشار و قابل توجهی به شما خواهد داد. در دنیای بازاریابی و تبلیغ، می‌توانید از فتوشاپ به‌عنوان ابزار کاری خود استفاده کرده و نرم‌افزار همه کاره فتوشاپ را در توسط آرتک یاد بگیرید. یادگیری فتوشاپ تنها محدود به فعالیت در حوزه‌های کاری مختلف نبوده و به‌عنوان ابزار سرگرمی و کارهای شخصی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

آموزش فتوشاپ پیشرفته با تمرین و پروژه واقعی (ظرفیت محدود)

کافه آرتک و آموزش تخصص فتوشاپ برای ایجاد آلبوم خانوادگی

شاید برای‌تان جالب باشد که با آموزش فتوشاپ، می‌توانید از این نرم‌افزار همه کاره برای بازیابی تصاویر قدیمی خود استفاده کرده و خاطرات خوش خود را زنده کنید. می‌توانید از براش و ده‌ها ابزار دیگر استفاده کرده و به تصاویر قدیمی آلبوم خانوادگی خود جان تازه‌ای ببخشید. به‌سادگی می‌توانید آلبوم خانوادگی جدیدی را با فتوشاپ ایجاد کرده و تصاویر جدید خود را با جلوه‌های ویژه‌ همراه کرده و آن‌ها را ذخیره‌سازی کنید. در چنین شرایطی، خاطرات زمان حال را می‌توانید به بهترین شکل حفظ کرده و آن‌ها را برای آینده نگهداری کنید.

خلق لحظات بصری زیبا با آموزش تخصصی فتوشاپ

یکی از کارهای جالبی که می‌توانید با فتوشاپ انجام دهید، ادغام گرافیک یا متن است. شما می‌توانید طرح‌های گرافیکی فوق‌العاده‌ای را با تکنیک‌های مختلف ترکیب تصاویر با متون ایجاد کرده و آموزش لازم را در این زمینه دریافت کنید. کافه آرتک، کار انعطاف پذیر با فتوشاپ را به شما آموزش داده و می‌توانید با ترکیب تصاویر خود با متون، جلوه‌های ویژه دلخواهی را ایجاد کنید. می‌توانید افکت‌های متنوعی برای متون داده و تصویر خود را از نظر بصری جذاب‌تر کنید. به‌طور مشابه، شما می‌توانید روشنایی، کنتراست و وضوح تصاویر خود را هم افزایش داده و به نتیجه جالبی دست پیدا کنید.

در آموزش تخصصی فتوشاپ کافه آرتک، می‌توانید از براش، استفاده‌ای حرفه‌ای داشته باشید. براش ابزار فوق‌العاده‌ای است که صدها مدل از آن در فتوشاپ وجود دارد و می‌توانید در طرح‌های گرافیکی خود از آن استفاده کنید. شما با یک آموزش دقیق و یادگیری تکنیک‌های موجود، می‌توانید در عرض چند دقیقه، طرح‌های جالبی از یک چمن‌زار وسیع گرفته تا تراکم جالب تصاویر را کار کنید. ابزارهای کمکی جالب دیگری هم وجود دارد که جزئیات کار شما را افزایش خواهند داد و در سطح تخصصی می‌توانید آن‌ها را یاد بگیرید.

آموزش فتوشاپ پیشرفته با تمرین و پروژه واقعی (ظرفیت محدود)

ادیت حرفه‌ای تصاویر با دوره آموزشی تخصصی آرتک

ابزارهای جالبی برای ادیت عکس در فتوشاپ وجود دارد که می‌تواند یک تصویر رنگی را به سیاه و سفید تبدیل کند. می‌توانید جلوه‌هایی را به تصاویر خود اضافه کرده و آن‌ها را خاص نشان هدید. ده‌ها تم جذاب برای تغییر ظاهر تصاویر وجود دارد و می‌توانید احساس را با کمک فتوشاپ در آن‌ها بدمید. می‌توانید اصلاحات زیادی را روی تصاویر انجام داده و مشکلاتی مانند سایه، چشمان قرمز و نور ضعیف را در تصاویر خود اصلاح کنید. ابزارهای فتوشاپ به شما کمک می‌کند که نقاط ضعف عکس‌ها را پوشانده و جذابیت بیشتری به تصاویر خود اضافه کنید.

آموزش تخصص فتوشاپ به شما کمک می‌کند که طرح‌های گرافیکی زیبایی را حتی در حوزه فروشگاه‌های الکترونیکی نیز ایجاد کنید. به‌طور مثال، کافه آرتک به شما یاد می‌دهد که طرح‌های روی تی‌شرت را خودتان طراحی کرده و از تصاویر جالب و فونت‌های خاص برای آن‌ها استفاده کنید. فتوشاپ هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه ندارد، اما باید به‌صورت تخصصی آموزش دیده و بتوانید از خلاقیت خود در این زمینه استفاده کنید. در نهایت خواهید دید که طرح شما برای چاپ روی تی‌شرت آماده بوده و می‌توانید کسب و کار جدیدی را به‌همین واسطه ایجاد کنید و به درآمدهای بالایی دست پیدا کنید.



*رپورتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)