نوجوانی که عاشقانه‌ سینه می‌زند/ بی‌حرف و حدیث دوسِت دارم + فیلم


نوجوانی که عاشقانه‌ سینه می‌زند/  بی‌حرف و حدیث دوسِت دارم  + فیلم

حکایت این نوجوان، روایت عاشقی است که در این شب‌ها، رخت عزا بر تن می‌کند و خودش را به هیئت می‌رساند تا فریاد زند بی‌حرف و حدیث دوست دارم .

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شاید دیده باشید، شاید با دیدنش دلتان هم تکان خورده باشد و چند بار دیگر هم این ویدئو را پخش کرده باشید. ویدئویی که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی چرخید و دست به دست شد و صدها استوری اینستاگرام شد. اگر ندیده‌اید، می‌توانید فیلم زیر را ببینید.

نوجوانی که عاشقانه‌ سینه می‌زند/ "بی‌حرف و حدیث دوسِت دارم" + فیلم

این ویدئو، شور و اشتیاق یک نوجوان هیئتی را که سینه‌زنی می‌کند روایت می‌کند. یک‌بار از اول تا آخر تماشا کنید؛ این نوجوان در حالی که یکی از سبک‌های رضا هلالی مداح اهل‌بیت (ع) را همخوانی می‌کند بسیار منظم و به قول هیئتی‌ها حرفه‌ای سینه می‌زند و بریده‌بریده این شعر را می‌خواند: "بی‌حرف و حدیث دوست دارم".

یکی از دلایل منحصر به فرد بودن ماه محرم و صفر، تجربه عزاداری به شکل دسته‌جمعی است؛ در یک بازه زمانی اغلب مردم جامعه سیاه‌پوش می‌شوند و برای یک اتفاق خاص به اقامه عزا می‌پردازند. هر چند که شرایط کرونایی باعث از دست رفتن بخشی از این فرصت بزرگ و تجربه به‌یادماندنی عزاداری جمعی بود اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری این فضا را به وجود آورد تا بتوان همانند گذشته به عزاداری پرداخت. یکی از نکاتی که در فیلم مشاهده می‌شود، قرار داشتن ماسک درون جیب این نوجوان است.

اما حکایت این نوجوان عاشق که در این شب‌ها، رخت عزا بر تن می‌کند و خودش را به هیئت می‌رساند تا سهمی در هرچه بهتر برگزار کردن مراسم عزای سیدالشهدا داشته‌ باشد، حکایتی جاری بسیاری از نوجوانان دهه هشتادی و نودی ما در تمام شهرهای کشور است. نوجوان‌هایی که یک زبان مشترک دارند و آنهم عشق و علاقه‌شان به امام حسین (ع) است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می‌دونستی تا حالا چای رو اشتباه دم می‌کردی؟ | روش دم کردن یه چای لب سوز لب دوز