فعالیت روزانه 750 بسیجی در امر واکسیناسیون شهرستان آزادشهر


فعالیت روزانه 750 بسیجی در امر واکسیناسیون شهرستان آزادشهر

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر گفت: در راستای فرمایشات مقام‌معظم رهبری برای کمک به کادر درمان، روزانه 750 نفر روز بسیجی در امر واکسیناسیون در شهرستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ روح‌الله ابطحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با موضوع اقدامات سپاه در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام‌معظم رهبری مبنی بر کمک نیروهای مسلح برای مقابله با بیماری کرونا، سپاه مصمم تر از گذشته وارد میدان شده و در شهرستان آزادشهر اقدامات خوبی انجام شده است.

وی تصریح کرد: نخستین اقدام سپاه شهرستان راه اندازی قرارگاه دفاع زیستی با همکاری دستگاه‌های اجرایی بود و به تبع بعد از تشکیل این قرارگاه، قرارگاه پدافند زیستی در همه محلات و روستاهای شهرستان راه‌اندازی شد.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: همچنین در راستای کمک به کادر درمان و انجام سریع واکسیناسیون برای ریشه‌کنی بیماری کرونا تعداد ۲۲۵ نفر بسیجی برای ثبت واکسن در مرکز تجمیعی واکسیناسیون مصلی خاتم‌الانبیا شهرستان حضور دارند که روزانه ۷۵۰ نفر روز در این امر‌مشارکت می‌کنند.

وی ادامه داد: در راستای انجام سریع واکسیناسیون و سرعت بخشیدن به این امر در جهت ایمنی مردم نسبت به این بیماری مقر سپاه شهرستان آزادشهر به عنوان مرکز واکسیناسیون در نظر گرفته شد.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر بیان کرد: علاوه بر این فعالیت‌ها، سپاه شهرستان تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی و نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در محلات، اصناف و اماکن عمومی را در دستور کار خود قرار داده و اقدامات خوبی در این حوزه ها انجام شده است.

وی گفت: حضور بسیجیان در کنار نیروهای انتظامی در زمان اعمال محدودیت تردد در پاسگاه «تیل آباد» در محور «آزادشهر به شاهرود» و تهیه مایحتاج بیماران کرونایی مسن در زمان قرنطیه آنها در منازل در راستای قطع زنجیره شیوع بیماری از دیگر فعالیت های سپاه شهرستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات رایزنی‌های 4 گزینه ریاست مجلس دوازدهم با منتخبین