تعداد 29500نفر در شهرستان هشترود واکسن دریافت کرده اند


تعداد 29500نفر در شهرستان هشترود واکسن دریافت کرده اند

رکنا: امین امینیان از تزریق 29500 نفر واکسن علیه بیماری کرونا در هشترود خبر داد.

به گزارش رکنا : امین امینیان ضمن قدردانی از عوامل ومجریان امر واکسیناسیون گفت:خوشبختانه روند واکسیناسیون در هشترود مطلوب است وعملکرد مسئولین شبکه بهداشت ودرمان وکادر درمانی نیز قابل قبول می باشد.

امینیان تاکید کرد:مرکز تجمیع واکسیناسیون باعث شده است که میل واستقبال مردم نسبت به عمل واکسینه شدن بیشتر شده واین کار را به فال نیک می گیریم.

نماینده عالی دولت در هشترود تصریح کرد:در مرکز تجمیع واکسیناسیون هشترود همه امکانات از قبیل محل نشستن واستراحت برای مراجعین تعبیه شده که مراجعین عزیز در هنگام مراجعه با مشکل مواجه نشوند.

امین امینیان خاطر نشان کرد:در این مرکز کلیه شیوه نامه ها وپروتکل ها با جدیت رعایت می شود ومراجعین از این بابت هیچگونه مشکل ودغدغه نداشته باشند‌.

امینیان ضمن تشکر وقدردانی از مدیریت آموزش وپرورش به خاطر در اختیار قرار دادن محل تجمیع واکسیناسیون نیز گفت:همکاری ادارات با همدیگر در کنار نیروهای نظامی وانتظامی باعث خواهد شد که روند واکسیناسیون در هشترود افزایش یافته وانشالله تا چند ماه آینده کلیه جمعیت هدف واکسینه شده واین یک حرکت جهادی محسوب می شود.

مرکز تجمیع واکیسناسیون هشترود ۲۴ساعته است

فرماندار هشترود در ادامه به زمان فعالیت مرکز واکسیناسیون نیز اشاره کرد وگفت:این مرکز بصورت ۲۴ساعته فعالیت خواهد کردودر خدمت همشهریان عزیز می باشد.

امینیان از مردم به خاطر استقبال از طرح واکسیناسیون تشکر نمود اظهار داشت:استقبال مردم از واکسیناسیون قابل قبول است واز آن عده ای که تاکنون به این مراکز مراجعه نکرده اند نیز می خواهیم که هرچه سریعتر به این مراکز مراجعه کرده وواکسینه شوند چون در حال حاضر بزرگترین وبهترین درمان ویروس منحوس کرونا اول ماسک زدن سپس واکسینه شدن می باشد.که می تواند تا حدی جلوی گسترش این بیماری را بگیرد.

فرماندار هشترود در آخر با اشاره به دز های تزریق شده واکسن در هشترود نیز اشاره کردوگفت:تا کنون تعداد ۲۹۵۰۰نفر واکسن دریافت کرده اند که از این تعداد۱۹۳۰۰نفر دز اول وبقیه هر دو نوبت را دریافت نموده اندکه می توان گفت ۴۵درصدبالای ۱۸سال دز اول و ۲۴درصد جمعیت هدف هر دو نوبت دز را دریافت نموده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش