اشراف اطلاعات سپاه برایم تعجب‌آور بود!/ نقش امیر تتلو و پیام صادقیان در سایت‌های شرط‌بندی


اشراف اطلاعات سپاه برایم تعجب‌آور بود!/ نقش امیر تتلو و پیام صادقیان در سایت‌های شرط‌بندی

میلاد حاتمی یکی از گردانندگان سایتهای قمار و شرط‌بندی با اشاره به نقش امیر تتلو و پیام صادقیان در سایتهای شرط‌بندی گفت: اطلاعات سپاه، اطلاعاتی را نسبت به گردانندگان این سایتها داشتند که تعجب‌آور بود.

به گزارش مشرق، "میلاد حاتمی" یکی از گردانندگان سایتهای قمار و شرط‌بندی که چند ماه پیش در کشور ترکیه بازداشت و به ایران استرداد شد، در یک گفت‌وگو تلویزیونی به تشریح فعالیت و کسب درآمد هنگفت خود از طریق سایتهای قمار و شرط‌بندی پرداخت.

میلاد حاتم‌آبادی فراهانی معروف به میلاد حاتمی که ۲۵ سال سن دارد، در نوجوانی و پس از مشکلات خانوادگی از جمله جدا شدن پدر و مادر، درس را رها کرد و مسیر زندگی‌اش را جور دیگری رقم زد.

بیشتر بخوانید:

وقتی صاحب استانبول دیگه اختیار لباس‌هاشو هم نداره!

وی درباره اتفاقات روی داده پس از سفرش به جزیره کیش و آشنا شدن با شبکه‌های قمار گفت: برای کار کردن به جزیره کیش رفتم، در آنجا یکی از دوستانم که پیش از من به شهر آنتالیا ترکیه رفته بود، پیشنهاد مهاجرت به ترکیه را به من داد.

وی می‌گوید در ترکیه با سعدالله امیرشقاقی؛ سردسته شبکه‌های قمار آشنا و متوجه شده وی و پسرش فرشید، سردسته شبکه‌های قمار هستند.

ببینید:

فیلم/ دستگیری همسر میلاد حاتمی در اوکراین

حاتمی درباره نحوه درآمد از سایتهای شرط‌بندی گفت: درآمدی از بازی کردن در سایتهای قمار نداشتم اما وانمود می‌کردم که از طریق بازی در این سایتها درآمد به دست می‌آورم درحالیکه اینچنین نبود و از باخت کاربران پول به دست می‌آوردم.

این گردانده سایتهای قمار، درباره ترفند این سایتها نیز گفت: قمار در کل به دو علت منجر به باخت است، نخست اینکه شرکت‌کننده به طمع افزایش پول، می‌بازد، دوم اینکه برای جبران باختهای قبلی خود، متحمل باختهای دیگری می‌شود و فرقی نمی‌کند که سایت قمار در دیگر کشورها به صورت قانونی فعالیت داشته یا اینکه جزو شبکه قمار باشد.

وی، شگردهای تبلیغاتی شبکه‌های قمار را اینگونه فاش کرد: گردانندگان این شبکه اکثراً وانمود می‌کردند که از این سایتها درآمدزایی می‌کنند درصورتیکه اینچنین نبود، این افراد یا خود جزو مدیران یا جزو زیرمجموعه‌ها هستند و از باخت کاربران پول به دست می‌آورند.

حاتمی، سعدالله و فرشید امیرشقاقی را رأس شبکه قمار معرفی کرد و "پویان مختاری"، "علی شمس" مقلب "علیشمس"، "ساشا سبحانی"، "رضا جت‌بت و اشکان"، "امیرحسین مقصودلو" ملقب به "تتلو"، "داود غفاری" معروف به "داود هزینه" و برادر وی، "پیام صادقیان" و "ندایاسی" را از جمله افرادی نام برد که سایتهای مادر شرط‌بندی و قمار را هدایت می‌کنند.

این گرداننده سایتهای قمار می‌گوید: اطلاعات سپاه، اطلاعاتی را نسبت به گردانندگان این سایتها داشتند که برایم تعجب‌آور بود، حتی مسائلی راجع به خودم به من گفتند که احساس کردم هر لحظه، فردی با من یا در تعقیب من بوده است.

وی درباره نقل و انتقال پول در سایتهای شرط‌بندی نیز گفت: کارتهای عابربانکی که برای واریز پول در سایتهای قمار معرفی می‌شود، کارتهای اجاره‌ای است که توسط نفرات مشخص در ایران یا خارج از کشور از اقشار نیازمند، مسن و سایر افراد اجاره شده و بابت اجاره کارت بانکی مبلغی را به صورت ماهیانه به صاحب کارت بانکی می‌دهند سپس پولهای به دست آمده، از طریق دستگاه پوز، اینترنت بانک، "ساتنا" و روشهای دیگر برداشت شده و در نهایت از طریق تعدادی صراف، تبدیل و به حساب گردانندگان سایتهای قمار واریز می‌شود.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)