ویژه برنامه منبر مجازی هم زمان با شهادت حضرت رقیه (س) اجرا می شود 


ویژه برنامه منبر مجازی هم زمان با شهادت حضرت رقیه (س) اجرا می شود 

رضا اسکندری گفت: با توجه به شرایط فعلی و عدم امکان برگزاری مراسم عزاداری به صورت جمعی و حضوری بنابراین مراسم عزاداری در قالب منبر مجازی برگزار می‌شود و عزاداران حسینی می توانند از طریق اینستاگرام در این ویژه برنامه شرکت کنند.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، گفت: در آستانه سالروز شهادت دردانه سه ساله حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مسجد و محله با نصب پرچم سیاه پوش شد.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت افزود: با توجه به شرایط فعلی و عدم امکان برگزاری مراسم عزاداری به صورت جمعی و حضوری بنابراین مراسم عزاداری در قالب منبر مجازی برگزار می‌شود و عزاداران حسینی می توانند از طریق اینستاگرام در این ویژه برنامه شرکت کنند.


وی بیان کرد: منبر مجازی همراه با سخنرانی درباره حضرت رقیه (س) و مصائب اهل بیت (ع) از کربلا تا شام و مداحی است که هم زمان با شب شهادت حضرت رقیه (س) اجرا می شود.


اسکندری ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در این روز، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع شهادت حضرت رقیه (س) و خرابه شام است.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت ادامه داد: مسابقه قصه گویی در مورد کربلا و خرابه شام نیز ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.


وی اظهار کرد: این مسابقه به صورت مجازی برگزار می‌شود و در همین راستا کودکان و نوجوانان می بایست فایل صوتی از قصه گویی خود را به گرو مجازی کانون ارسال کنند.


اسکندری اضافه کرد: قصد داریم از دختران هم نام با نام مبارک حضرت رقیه (س) تجلیل کرده و هدایایی نیز به برگزیدگان مسابقات نقاشی و قصه گویی اهدا کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت در خاتمه عنوان کرد: تولید محتوا با موضوع شهادت حضرت رقیه (س) در قالب کلیپ و عکس نوشت از دیگر ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت رقیه (س) است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت