مسابقه فرهنگی «مشی خورشید» همزمان با اربعین حسینی برگزار می‌شود


مسابقه فرهنگی «مشی خورشید» همزمان با اربعین حسینی برگزار می‌شود

تهران - ایرنا- اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران با همکاری ستاد اربعین این استان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی مسابقه فرهنگی «مشی خورشید» را برگزار می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام و با توجه به اهمیت نشر و ترویج پیام نهضت حسینی در جامعه از طریق ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی، اداره کل کتابخانه ‌های عمومی استان تهران با همکاری ستاد اربعین استان تهران مسابقه فرهنگی «مشی خورشید» را برگزار می کند.

این مسابقه فرهنگی در پنج رشته‌ کتابخوانی، نقاشی، پویش شعرخوانی و دکلمه شعر، معرفی کتاب، داستانک‌نویسی برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بزرگسال از ۲۰ شهریور ماه برگزار می شود و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

در رشته کتابخوانی، دو کتاب «حسین از زبان حسین» نوشته حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان، مخصوص بزرگسالان و «چهل روز عاشقانه» نوشته محمدرضا سنگری، ویژه نوجوانان، بصورت چهارگزینه‌ای برگزار می‌شود.

از دیگر بخش‌های و رشته‌های مسابقه، کودکان رده سنی ۶ تا ۱۲ سال؛ در سه رشته‌ نقاشی و خاطره گویی و دکلمه شعر، نوجوان رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال؛ در پنج رشته معرفی کتاب، خاطره گویی اربعین، کتابخوانی از کتاب «چهل روز عاشقانه» و دکلمه شعر و داستانک نویسی جوانان و بزرگسالان بالای ۱۸ سال؛ در دو رشته کتابخوانی بر گرفته از «حسین(ع) از زبان حسین(ع) » و داستانک نویسی است.

علاقه مندان پس از ثبت نام در سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی http://www.samakpl.ir می‌توانند از روز پنج شنبه ۲۵ شهریور ماه متناسب با رده های سنی خود در مسابقات شرکت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان