فیلم عجیب ترین جنجال صبا راد ! / شهرام شب پره ؟! + جزییات


فیلم عجیب ترین جنجال صبا راد ! /  شهرام شب پره  ؟! + جزییات

رکنا: درخواست جالب صبا راد مجری زن مشهور که به ترکیه مهاجرت کرده نسبت به پخش آهنگ شهرام شب پره از صدا و سیما.

صبا راد مجری سابق تلوزیون ایران است که مدتی قبل قید کارکردن در صدا وسیما را زد و استعفاء داد. صبا راد همسر مرتضی علی آبادی بود که بعدا از همدیگر جدا شدند. صبا راد پس از جدایی با مانی رهنما ازدواج کرد. صبا راد و مانی رهنما برای مدتی ایران را به مقصد کشور ترکیه ترک کردند. این روزها عکس های صباراد که در اینستاگرام منتشر شده است توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است.

به گزارش رکنا، صبا راد مجری زن مشهور صدا و سیما که مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده و با پوشش متفاوتی دیده می شود پیشنهاد داد که آهنگ شهرام شب پره را از صدا و سیما پخش کنند.

مجری جنجالی مهاجرت کرده کیست ؟

نام اصلی صبا راد (فاطمه راد) است. صبا راد مجری توانای تلویزیون کشور است. صبا راد متولد 30/8/59 می باشد. صبا راد از سال 75 آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صبا راد یکی از مجریان معروف صدا و سیما بود.

صبا راد سفرها و تفریحات زیادی را در صفحه خود منتشر می کند و تقریبا همیشه در حال خوشگذرانی در کشورهای مختلف است ! ازدواج اول صبا راد با ازدواج دوم او کاملا متفاوت بوده است : صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

آیا این خبر مفید بود؟
4 2

حجم ویدیو: 3.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !