کمک به واکسیناسیون عمومی از محل عواید موقوفات در رامسر


کمک به واکسیناسیون عمومی از محل عواید موقوفات در رامسر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر، از خرید هزار و 750 عدد سرنگ‌ مخصوص تزریق واکسن و 10 هزار عدد پد الکلی برای انجام واکسیناسیون عمومی از محل عواید موقوفات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام محمدابراهیم حاجی‌پور در گفت‌وگویی از خرید هزار و ۷۵۰ عدد سرنگ‌ مخصوص تزریق واکسن و ۱۰ هزار عدد پد الکلی برای انجام واکسیناسیون عمومی از محل عواید موقوفات در رامسر خبر داد.

وی افزود: این مهم جهت تسریع در واکسیناسیون عمومی، توسط مرکز افق آستان مقدس آقا پلاسید و آقا بسمل ساداتشهر تحویل کادر درمان شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر بر اهمیت مشارکت در امر سلامت و کمک و همدلی در پیشگیری و مبارزه با ویروس منحوس کرونا تاکید کرد.

حاجی‌پور یادآور شد: پیش از این صدها لباس گان و حدود ۵ هزار ماسک توسط خادمین آستان مقدس آقا پلاسید و آقا بسمل ساداتشهر دوخته و به کادر درمان شهرستان رامسر تحویل داده شد.

وی گفت: تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند از محل عوائد موقوفات و کمک‌های مردمی در ایام شیوع ویروس کرونا از دیگر اقدامات اداره اوقاف شهرستان رامسر بوده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 5 اردیبهشت + دانلود غزل حافظ