جامعه فوتبال اسدآباد سعه‌صدر داشته باشد


جامعه فوتبال اسدآباد سعه‌صدر داشته باشد

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد گفت: از جامعه فوتبال شهرستان درخواست داریم تا برای تحقق مطالبه خود در رابطه با مرمت و بازسازی زمین چمن طبیعی مجموعه آزادی سعه‌صدر داشته باشند چرا که برای تحقق مطالبه به حق آنان برنامه ریزی شده و کار در چارچوب کار کارشناسی در حال انجام است.

مهدی صمد پناهی در گفت‌و گو با ایسنا، از آغاز عملیات کاشت زمین چمن مجموعه آزادی شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ زمین چمن طبیعی مرغوب مجموعه ورزشی آزادی شهرستان اسدآباد همراه با میزبانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی شهرستان اسدآباد به عنوان تنها زمین چمن طبیعی شهرستان دارای ۳۵ سال قدمت بوده که به دلیل فرسودگی ،مرمت و بازسازی آن یکی از مهمترین مطالبات جامعه فوتبال و جوانان و نوجوانان شهرستان بود.

صمد پناهی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده در سال گذشته اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای کاشت چمن این مجموعه پیش بینی شد که این میزان اعتبار پیش بینی شده دارای ۲۰۰ میلیون تومان تخصیص بود.

وی یکی از مشکلات زمین چمن مجموعه آزادی را آبیاری عنوان کرد و یادآور شد: پیش از این زمین چمن مجموعه از طریق آب شرب در حال آبیاری بود که به علت غیرقانونی بودن امر، آبیاری فضای زمین چمن از طریق آبرسانی تانکرهای فضای سبز شهرداری انجام می گرفت.

صمد پناهی خاطرنشان کرد: برای حفظ و نگهداری چمن طبیعی مجموعه نیاز به آبیاری هر روزه بوده و قبل از آغاز مرمت و بازسازی اساسی زمین چمن ابتدای امر باید مشکل آب زمین چمن را مرتفع می کردیم که در همین رابطه عملیات آبرسانی و لوله گذاری مجموعه انجام شده است.

این فرد مسئول همچنین اضافه کرد:با مرتفع شدن مشکل آبیاری زمین چمن ،با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ،نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار برای کاشت زمین چمن و خاکبرداری آن مناقصه طرح انجام گرفته و پیمانکار طرح مشخص شده که به زودی در اواخر ماه جاری عملیات کاشت زمین چمن مجموعه آزادی شهرستان آغاز خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد با تاکید بر اینکه به اعتقاد بنده در سایه انتقاد سازنده کارها پیش می رود ادامه داد: بچه های فوتبال و تیم های ورزشی فوتبال شهرستان گلایه دارند و خرده می گیرند که به دلیل شرایط نامساعد زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی به عنوان تنها زمین چمن طبیعی شهرستان به ما میزبانی نمی دهند و به دلیل شرایط نامساعد زمین برای تمرین ناچار به استفاده از زمین چمن دیگر شهرستانها و یا استان هستیم که در همین رابطه از تیم های فوتبال شهرستان، مردم، جوانان ، ورزشکاران ، پیشکسوتان جامعه فوتبال و مربیان فوتبال درخواست داریم برای تحقق مطالبه خود سعه صدر داشته باشند .

صمد پناهی در ادامه با بیان اینکه استخر شنای سردار سپهبد شهید قاسمی یکی از دغدغه های جامعه ورزش شهرستان بود یاد آور شد:این مجموعه دوسال پیش پس از افتتاح و بهره برداری به دلیل رفع برخی از نواقص راکد و تعطیل شد که با پیگیری های مسئولین از طریق شرکت توسعه و تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی وزارتخانه رفع نواقص روند خوبی داشته و در حال حاضر قرار است ظرف یکماه آینده سیستم پست گاز آن نیز مرتفع و سالن مجموعه و استخر را این شرکت با رفع نواقص برای بهره برداری دوباره تحویل دهد.

وی در رابطه با سالن نیمه تکمیل ورزشی چنار سفلی به عنوان یکی از بزرگترین روستاهای شهرستان اسدآباد هم بیان کرد:این سالن درسال ۹۴ کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد که به دلیل کمبود اعتبار تاکنون کمتر از ۱۰ درصد دارای پیشرفت فیزیکی بود.

صمد پناهی از اختصاص دو میلیارد تومان برای پروژه نیمه تکمیل سالن ورزشی چنار سفلی در سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد:از این میزان اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده مردم اسدآباد و مابقی از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان بوده که با تخصیص آن قطعا این طرح از پیشرفت ۷۰ تا ۸۰ درصدی برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا