برخورد دادسرای مشهد با عوامل ویدیوی تبلیغاتی منافی عفت


برخورد دادسرای مشهد با عوامل ویدیوی تبلیغاتی منافی عفت

مشهد- ایرنا- سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از برخورد با عوامل تهیه، انتشار و سفارش دهنده ویدیوی تبلیغاتی با مضمون و محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی خبر داد.

دادگستری خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از فرزاد بهشتی توندری گزارش داد: از اولین لحظه بارگذاری این فیلم جنجالی با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، این ناحیه دادسرا به موضوع ورود کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و خانواده های انقلابی اطمینان داشته باشند که هیچگونه هنجارشکنی بدون پاسخ قانونی باقی نمی ماند.

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی ویژه فضای مجازی، تاکید کرد: هر گونه اقدامی که موجب جریحه دار شدن عفت و اخلاق عمومی شود از خطوط قرمز دادسرا است و با آن برخورد مقتضی خواهد شد.

ممنوع الخروجی عوامل تهیه فیلم

قاضی ویژه رسیدگی کننده به این پرونده نیز گفت: سفارش دهنده و حامی ساخت ویدیو ی جنجالی احضار و تحقیقات لازم از وی انجام شد.

واحدیان عظیمی افزود: ضمن تعطیلی و پلمپ مجموعه مزبور، تا اتمام تحقیقات مقدماتی قرار تأمین کیفری مناسب در خصوص وی صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی و برخورد قانونی با سایر عوامل دخیل در تهیه کلیپ اعم از بازیگران، تهیه کننده و کارگردان در دستور کار قرار دارد، ضمنا ممنوع الخروجی تهیه کننده و کارگردان ویدیوی مزبور نیز در دستور کار است و پرونده مفتوح و تحقیقات مقدماتی ادامه دارد.

در روزهای اخیر کلیپ تبلیغاتی در خصوص فعالیت آزمایشگاهی در مشهد در فضای مجازی منتشر شد که برخی هنجارها در آن رعایت نشده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی