آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر


آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر

واکسیناسیون کارکنان شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از 20 شهریورماه آغاز شده است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با نظر مساعد رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و پیرو هماهنگی پارک علم و فناوری و مرکز سلامت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه تمامی کارکنان شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور و همچنین اعضای تیم‌های مستقر در مراکز نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در لیست واکسیناسیون مرکز سلامت، ایمنی و محیط زیست قرار گرفته و واکسیناسیون این افراد از روز شنبه مورخ ۲۰ شهریور شروع شده است.

بیش از ۳۱۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور عضو پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستند که شاغلین این واحد‌ها حدود ۱۵۰۰ نفر است.

تاکنون نزدیک به ۵۰۰ نفر از این افراد دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند. همچنین واکسیناسیون مابقی کارکنان شرکت‌ها و واحد‌های فناور دانشگاه در روز‌های آینده انجام می‌شود.

پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر اولین پارک دانشگاهی در تهران است که کارکنان شرکت‌های عضو خود را بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی واکسینه کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!