امام جمعه کرمان: تشکیل جبهه مقاومت برکات زیادی برای جامعه اسلامی داشت


امام جمعه کرمان: تشکیل جبهه مقاومت برکات زیادی برای جامعه اسلامی داشت

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه، خیر و برکات زیادی به جامعه اسلامی تزریق کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز سه شنبه در آیین سه‌شنبه‌ های تکریم ویژه‌برنامه شکوه مادری که به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کرمان در گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار شهید سردار سلیمانی و با تجلیل از والدین شهید "جهانگیر صدقی ده زیاری" برگزار شد اظهارامیدواری کرد که جبهه مقاومت آرام آرام زمینه را برای قیام نورانی حضرت مهدی (عج) فراهم کند.

وی با تشریح مقام و جایگاه شهیدان گفت: هر انسانی که می خواهد خود را در راستای دستورات الهی قرار دهد، باید هم و غم او عمل به آن چیزی باشد که خدا می گوید و اگر چنین شد، او طاهر و پاک است اما امتیاز مضاعف شهید این است که علاوه بر طاهر، مطهر بودن، پاک کننده دیگران نیز هست و هر چه شعاع این پاکی مانند سردار سلیمانی بیشتر باشد، جبهه عظیم مقاومت را شکل می دهد.

امام جمعه کرمان با اشاره به آیین تجلیل از خانواد شید صدقی در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: جایگاه مادران شهدا با توجه به نقش تربیتی که در زندگی یک جوان دارند، قابل تکریم و تعظیم است زیرا شخصیت های منحصربه فردی تربیت کرده اند.

وی تصریح کرد: گلزار شهدای کرمان مکانی است که هر یک از شهدای آن چون ستاره ای از لشکر غیور و افتخارآفرین ۴۱ ثارالله در دوران هشت سال دفاع مقدس با فرمانده ای چون سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی می درخشند.

به گزارش ایرنا آیین سه شنبه های تکریم با ویژه برنامه برنامه شکوه مادری با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، استاندار و جمعی از مسئولان استانی به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کرمان برگزار شد.

در این آیین از خانواده شهید جهانگیر صدقی ده زیاری از شهدای لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس تجلیل و تکریم به عمل آمد و مادر این شهید بزرگوار نیز به بیان خاطراتی از فرزندش و چگونگی اعزام او به جبهه پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟