مشاور وزیر فرهنگ: سردار سلیمانی واژه مقاومت را بازتعریف کرد


مشاور وزیر فرهنگ: سردار سلیمانی واژه مقاومت را بازتعریف کرد

کرمان - ایرنا - مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود رنگ و بوی تازه‌ای به کرمان و ایران داد و واژه مقاومت و ایستادگی را برای همه بازتعریف کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حبیب ارزانی روز سه شنبه به صورت ویدئوکنفرانسی در آیین سه شنبه های تکریم و ویژه‌برنامه شکوه مادری با اشاره به نقش مادران شهید و زنان در جامعه افزود: نقش زنان کمتر از مردان نیست و در انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی نقشی ارزشمند و ویژه داشته اند.

وی با بیان اینکه فصل دوم سه شنبه های به تکریم مادران شهدا و تکریم آنان به طور خاص اختصاص داده می شود اظهارداشت: تاکنون ۳۶ هزار و ۷۲۶ شهید دوران دفاع مقدس در طرح سه شنبه های تکریم به همت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستادهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور تجلیل شده اند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: اگر امروز به برکت خون شهدا بر سر سفره انقلاب نشسته ایم به دلیل جانفشانی ها و ایثارگری های آن شهدای عزیز و دلاور است و کسی که می خواهد در مسیر انقلاب باشد باید شهدا را تکریم کند.

وی تصریح کرد: روستاییان همیشه پای انقلاب بوده، هستند و خواهند بود، اگر چه مشکلات اقتصادی فراوان دارند اما برای انقلاب هیچ کم نگذاشتند و در حوزه دبیرخانه روستاها و عشایر، محتوای تصویری برای شهدای روستا تهیه شده است.

به گزارش ایرنا آیین سه شنبه های تکریم با ویژه برنامه شکوه مادری با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار و جمعی از مسئولان استانی به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کرمان در گلزار شهدای این شهر و در جوار مزار شهید سردار سلیمانی برگزار شد.

بخشی از این برنامه به تجلیل و تکریم خانواده شهید جهانگیر صدقی ده زیاری از رزمندگان لشکر ثارالله کرمان در جبهه های نبرد حق علیه باطل اختصاص داشت که مادر این شهید به ذکر خاطراتی از حضور فرزند شهیدش در جبهه های جنگ دوران دفاع مقدس پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد