ائمه جمعه سرباز ولایت و سخنگوی نظام جمهوری اسلامی هستند


ائمه جمعه سرباز ولایت و سخنگوی نظام جمهوری اسلامی هستند

جیرفت - ایرنا - امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه ائمه جمعه متعلق به هیچ گروه و حزبی نیستند و نگاه آنها به منویات امامین انقلاب است گفت: امامان جمعه سرباز ولایت و سخنگوی نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید عنبرآباد افزود: بیش از ۵۵ امام جمعه با سطح کیفی بالا در کرمان به همت نماینده ولی فقیه در استان و دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به هدایت سنگر عبادی - سیاسی جمعه مشغول هستند.

وی از خدمات حجت‌الاسلام سالاری امام جمعه سابق عنبرآباد تقدیر کرد و گفت: وی فردی مخلص، انقلابی و جهادی است که برای پیشبرد معارف دینی و مباحث فرهنگی از هیچ کوششی دریغ نکرده و در این مسیر سلامت خود را نیز به خطر انداخته است لذا اقدامات ایشان شایسته تجلیل و تکریم است.

وی ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام "حمید بامری" به عنوان امام جمعه جدید عنبرآباد، اظهار داشت: وی فردی با نشاط و جوان است که مسیر ائمه جمعه سابق این منطقه را ادامه می دهد.

امام جمعه جیرفت، خواستار همکاری آحاد مختلف مردم و مسئولان عنبرآباد با امام جمعه جدید برای پیشبرد اهداف این شهرستان شد.

طی آیینی از خدمات هفت ساله حجت‌الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه سابق عنبرآباد تجلیل و حجت‌الاسلام والمسلمین حمید بامری به عنوان امام جمعه جدید عنبرآباد معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟