200 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در گراش فارس پیش بینی شده است


200 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در گراش فارس پیش بینی شده است

لارستان- ایرنا- معاون سیاسی وامنیتی فرماندار گراش فارس گفت: بیش از 200 برنامه پرمحتوا در بخش های گوناگون از جمله در حوزه فرهنگی و با محوریت سپاه ناحیه این شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی درهفته بزرگداشت دفاع مقدس امسال پیش بینی و مقدمات لازم برای اجرای این برنامه ها فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، قاسم فرسوده روز سه شنبه در نشست هم اندیشی و هماهنگی برنامه های دفاع مقدس گراش اظهار داشت: تجلیل از یکهزار و ۳۰۰ پیشکسوت رزمنده ، جانباز و خانواده های معزز شهدا با حضور مسئولان و مقامات استانی و کشوری از جمله این برنامه هاست که در فضای باز و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی از جمله در حوزه کتابخوانی ، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهیدان و رژه موتوری و خودرویی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته بزرگداشت دفاع مقدس امسال در شهرستان گراش ست.

وی با بیان اینکه تبیین ویژگی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس باید فراتر از برنامه‌های صوری و رفع تکلیفی باشد خواستار گرامیداشت این ایام همراه با تولید و برگزاری برنامه های پرمحتوا و فاخر و در شان جامعه ایثارگران شد

فرسوده یادآور شد: با وجود محدودیت‌های کرونایی، باید از تمام ظرفیت و امکانات در حوزه فضای مجازی برای پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کرد و نباید آن رشادت ها، شجاعت ها، شهادت ها و شهامت ایثارگران ، مردم و رزمندگان در این دوران باشکوه به فراموشی سپرده شود.

فرسوده با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید جذاب و فراگیر باشد، افزود: تجلیل و بزرگداشت از رزمندگان و خانواده های معزز شهدا روحیه خدمت گذاری درمدیران اجرایی را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

وی بر ضرورت انتقال مفاهیم ارزشی و رشادت های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و افزود: مردم گراش بهترین عملکرد و پشتیبانی را در هشت سال دفاع مقدس داشتند که زیبنده برنامه‌های باشکوه و متنوع هستند.

وی بر لزوم همکاری و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها در گرامیداشت هر چه بهتر هفته دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: در راستای برنامه ریزی برای گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس جای هیچگونه کوتاهی و کم توجهی وجود ندارد

دبیر شورای تامین شهرستان گراش گفت: روحیه ایثار و فداکاری کادر درمان در واقع فرهنگ انتقال یافته از دوران دفاع مقدس است و تمام سعی ما بر این است که برنامه‌ها در شرایط کرونا با رعایت کامل پروتکل‌ها بهداشتی در راستای کمک به کادر درمان انجام شود.

فرسوده بر ضرورت تولید محتواهای فاخر از سوی هنرمندان و نهادهای فرهنگی و متولی در حوزه تبیین ارزش های دوران دفاع مقدس گفت: این مهم می تواند نقش بسزا و تعیین کننده ای در ترویج هر چه بیشتر ارزش‌ های این دوران باشکوه را برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نسل امروز دارد.

شهرستان گراش ۱۲۹ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است. این شهرستان در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو