آموزش مجازی موجب افت کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان شده است


آموزش مجازی موجب افت کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان شده است

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان گفت: افت کیفیت تحصیلی و بروز مشکل در سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان، از نتایج آموزش در بستر مجازی است.

به گزارش ایرنا سید عیسی سهرابی روز سه‌شنبه در آیین پویش سراسری همکلاسی مهربان در دبیرستان امیرکبیر خرم‌آباد اظهار کرد: علاوه بر این، تعلیم و تربیت مجازی در برخی مناطق کم برخوردار موجب گسترش نابرابری آموزشی شده است که این موارد از دلایل مهم برگزاری حضوری کلاس های درس می باشد.

وی با بیان اینکه برخی از دانش‌آموزان شرایط آموزش مجازی را ندارند گفت: این آموزش ها در بهترین حالت تنها ۵۰ درصد اثرگذار هستند در حالیکه این موضوع مختص به ایران نیست و بسیاری از کشورهای دنیا را درگیر کرده است.

وی ادامه داد: ۱۹ ماه از تعطیلی کلاس های حضوری مدارس گذشته و آموزش در بستر مجازی با مشکلاتی همراه بوده که مجموعه این عوامل همه اقشار را قانع کرده است به سمت بازگشایی مدارس حرکت کنیم اما تاکید نداریم که تمام آموزش ها به صورت حضوری صورت گیرد.

سهرابی بیان کرد: راهبرد اساسی آموزش و پرورش بر بازگشایی مدارس، تدریجی، آرام، بدون دغدغه، ترکیبی و کاملا اقتضایی با تقدم ذاتی سلامت دانش‌آموزان است.

در این پویش پنج هزار بسته نوشت‌افزار به همراه یکهزار و ۱۸۶ بسته معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی