سرعت وزش باد در همدان افزایش می‌یابد


سرعت وزش باد در همدان افزایش می‌یابد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی تغییرات دمای هوا، سرعت لحظه ای وزش باد در برخی از نقاط استان همدان طی 24 ساعت آینده در بعد از ظهر افزایش می یابد و در برخی از نقاط به 60 کیلومتر در ساعت می رسد.

«محمد حسن باقری شکیب» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با ابرناکی هوا، وزش باد به نسبت شدید و غبار محلی پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: بر همین اساس، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در چند روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود و همچنان شاهد ماندگاری هوای گرم تا پایان هفته در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: اسدآباد و نهاوند با ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۲ و ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج