فرماندار جوانرود:گروه‌های فراخوان شده برای تزریق واکسن کرونا عجله کنند


فرماندار جوانرود:گروه‌های فراخوان شده برای تزریق واکسن کرونا عجله کنند

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود وضعیت کرونا در این شهرستان را نامطلوب ارزیابی کرد و از گروه‌های سنی فراخوان شده خواست برای برون رفت از این وضعیت در تزریق واکسن عجله کنند.

به گزارش ایرنا؛ «رستگار یوسفی» روز سه شنبه در نشست تجلیل از «محمد ویسی» متصدی تاسیسات (واحداکسیژن ساز بیمارستان حضرت رسول (ص) با بیان اینکه اکنون شرایط سخت کرونا عرصه را بر کادر بهداشت و درمان تنگ تر کرده است، از عموم مردم به ویژه روحانیون ، معتمدین ، فرهنگیان و اصحاب رسانه خواست با ترغیب مردم به تزریق واکسن، پرهیز از دورهمی و رعایت کامل پروتکل ها به قشر خدوم و زحمتکش بهداشت و درمان کمک کنند.

وی به وضعیت نامطلب کرونا در شهرستان جوانرود اشاره کرد و گفت: کادر پزشکی و درمانی شهرستان روزهای پرمشغله ای دارند و شبانه روز برای بهبود بیماران در حال تلاش هستند و در این راستا وظیفه همه آحاد جامعه است به آنان کمک کنند.

وی با تقدیر از خدمات رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاونین این دانشگاه یادآور شد: انصافا خدمات شایانی در زمان شیوع ویروس کرونا از سوی معاونان دانشگاه و در راس آن رییس دانشگاه به شهرستان جوانرود ارائه شده است.

فرماندار جوانرود در ادامه سخنانش از «محمد ویسی» متصدی تاسیسات (دستگاه اکسیژن ساز) بیمارستان حضرت رسول (ص) نیز قدردانی کرد و افزود: در ادارت و نهادها در پشت صحنه و در اوج گمنامی پرسنلی هستند که تکلیفی به مراتب سنگین‌تر از وظیفه و توانایی خود بر عهده گرفته و برای خدمت رسانی به مردم به سرمنزل مقصود می رسانند.

یوسفی افزود: آقای ویسی نمونه بارزی این افراد است که انصافا جانانه زندگی خود را وقف خدمت صادقانه به مردم کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود نیز گفت: متأسفانه حجم سنگین شیوع بیماری، موجب خستگی و فرسایش مجموعه درمانی شده است و اگر مردم برای تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی با مجموعه بهداشت درمان همراهی نداشته باشند، مشکلات ما دوچندان خواهد شد.

دکتر «مولودحسینی» به پیش بینی شروع موج ششم کرونا موسوم به لاندا از نیمه مهرماه خبر داد و افزود: موج ششم کرونا در راه است و اگر مردم برای تزریق واکسن تعجیل نکنند باید منتظر فاجعه مرگ و میر در شهرستان باشیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر روزهای پایانی تابستان را سپری می کنیم و متاسفانه بسیاری مردم در این روزها حضور در اجتماعات پرخطر و و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و بی توجی به تزیق واکسن و عادی نگاری به خطرات این بیماری منحوس دامن می زنند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس