امام جمعه کرمانشاه: دیوان محاسبات باید مراقب هزینه‌های بیت المال باشد


امام جمعه کرمانشاه: دیوان محاسبات باید مراقب هزینه‌های بیت المال باشد

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر نظارت بیشتر بر تخلفات نظام اداری تاکید کرد و از مسئولان دیوان محاسبات خواست بر هزینه های بیت المال مراقبت و نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در دیدار رییس دیوان محاسبات استان کرمانشاه افزود: مهم این است که سلامت کار لحاظ شود، دیوان محاسبات باید با دقت مراقبت نماید هر چند متأسفانه با وجود اشراف دیوان محاسبات، حیف و میل بیت المال زیاد است.

او یاداوری کرد که روسای ادارات در قبال تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌های زیرمجموعه خود مسئول هستند.

وی گفت: تخلفات صورت گرفته با عملکرد دیوان محاسبات هماهنگی ندارد، دیوان محاسبات باید نسبت به بیت المال سکوت نکند و بر این تأکید کند که چرا باوجود نظارت ها، تخلفات بالاست؟

آیت الله علما تصریح کرد: از اشتباهات صورت گرفته در استان، پروژه نیمه تمام منوریل است که اصلاً به صلاح نبود انجام شود، به جای منوریل می شد از اتوبوس های برقی استفاده کرد و این همه ضرر و زیان را چه کسانی باید پاسخگو باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: باید این حساب و کتاب هایی که توسط دیوان محاسبات انجام می شود، نتیجه بدهد مردم آن را درک کنند و عواید آن به جیب مردم برود.

در این دیدار «علی نیک شمار» رییس دیوان محاسبات استان کرمانشاه گزارشی از برنامه ها و اقدامات دستگاه متبوع خود را ارایه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06