شور عاطفه‌ها در سرپل‌ذهاب به صورت مجازی برگزار می‌شود


شور عاطفه‌ها در سرپل‌ذهاب به صورت مجازی برگزار می‌شود

قصرشیرین - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل‌ذهاب گفت: آیین شور عاطفه‌ها در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند این شهرستان و در آستانه سال تحصیلی جدید به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علی اکرم منصوری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تقارن جشن عاطفه‌ها با ایام ماه محرم از روز شنبه ۲۲ شهریور تا روز جمعه ۱۱ مهرماه سال جاری مراسم شور عاطفه‌ها به منظور تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین به دلیل همزمانی برگزاری این مراسم با ایام محرم عنوان «شور عاطفه» برای نامگذاری این آیین انتخاب شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی سرپل‌ذهاب گفت: هدف از برگزاری «شور عاطفه‌ها» تامین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند تحت حمایت این نهاد است.

منصوری تاکید کرد: خیرین می‌توانند از طریق شبکه‌های فضای مجازی و به صورت غیر حضوری و الکترونیکی در این امر خداپسندانه مشارکت کرده و هدایای نقدی و غیر قدی خود را اهدا کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد که سه هزار و ۴۰۰ خانوار آن با جمعیت هشت هزار و ۷۶۴ تن، از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان برخوردار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی