سواحل بندرلنگه برای شنا ساماندهی می‌شوند


سواحل بندرلنگه برای شنا ساماندهی می‌شوند

بندرعباس - ایرنا - معاون عمرانی فرماندار بندرلنگه گفت: ساحل‌های دارای قابلیت شنا در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان شناسایی و ساماندهی و به مردم معرفی می‌شود تا افراد در محل های خطرناک شنا نکنند.

حسین دریوشی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه‌بر این افراد محلی در سطح شهرها و روستاهای شهرها و روستاهای بندرلنگه اموزش نجات غریق داده می‌شوند تا اگر کسی دچار حادثه شد بتوانند نسبت به نجات فرد حادثه دیده اقدام کنند.

وی ادامه داد: این اقدام با توجه به این انجام می‌شود که امکان استقرار نجات غریق در همه جای ساحل ۱۱۵ کیلومتری بندرلنگه وجود ندارد و بایستی فرد حادثه دیده در سریع‌ترین زمان نجات داده شود.

وی اضافه کرد: پس از شناسایی محل‌های دارای قابلیت شنا و خطرناک برای شنا و همچنین معرفی آنها به مردم، در مکان‌هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان نجات غریق مستقر کرد.

معاون عمرانی فرماندار بندرلنگه تعداد غرق شدگان در ساحل را بالا ندانست و در عین حال از دادن آمار و اطلاعات امتناع کرد.

دریوشی یادآور شد: همچنین برای آنکه بانوان هم بتوانند از شنا در ساحل بهره لازم را ببرند برنامه شناسایی مکان‌های مناسب برای ایجاد پلاژ بانوان در شهرها در دستور کار قرار دارد.

بندرلنگه با۱۳۴ هزار و ۷۱۳ جمعیت و پنج شهر به نام های بندرلنگه، کیش، کنگ، بندر چارک و لمزان در ۲۵۱ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...