انتخابات فدراسیون زورخانه‌ای باطل شد


انتخابات فدراسیون زورخانه‌ای باطل شد

با حکم شعبه 45 دیوان عدالت اداری، انتخابات ریاست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه‌ای باطل شد، رایی که قابل تجدید نظر است.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای ۱۹ خرداد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در پایان مهرعلی باران چشمه با کسب ۲۲ رای در مقابل ۱۹ رای مجتبی جوهری، به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

پس از پایان انتخابات، مجتبی جوهری رییس سابق فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و یکی از نامزدهای ریاست این فدراسیون به همراه محمد کاظم کوهی دیگر نامزد انتخابات، با اعلام تخلف و ارائه مدارک مبنی بر چیدمان مجمع با هدف کسب رای، به دیوان عدالت اداری طرح شکایت کردند و خواستار رسیدگی‌ دیوان به این موضوع شدند.

شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری نیز ۳۰ خرداد با صدور رای و دستور موقت، نتیجه انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی را بی‌اثر اعلام کرد. دیوان عدالت اداری در ابلاغیه‌ای به وزارت ورزش، اعلام کرد، نتیجه انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و حکم صادره مهرعلی باران چشمه برای ریاست این فدراسیون و سایر اقدامات متخذه بر آن، تا تعیین تکلیف نهایی «کان لم یکن» و بلااثر است.

حال با گذشت نزدیک به ۳ ماه از برگزاری انتخابات، شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری در حکمی به شماره ۱۴۰۰۳۱۳۹۰۰۰۱۵۳۳۱۴۸ و تاریخ ۰۶/۲۱/ ۱۴۰۰ با تشریح کامل تخلفات صورت گرفته در برگزاری انتخابات، حکم نهایی خود را مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه‌ای اعلام کرد.

این رای قابل تجدیدنظر است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو