ژست پر حرف و حدیث سپیده خداوردی / خودنما نیستم ! + فیلم


ژست پر حرف و حدیث سپیده خداوردی /  خودنما نیستم ! + فیلم

رکنا: سپیده خداوردی بازیگر و نوازنده در مصاحبه‌ای از سوتفاهمی که برایش به وجود آمده پرده برداشت.

سپیده خداوردی یک فرزند پسر به نام سانیار دارد. سپیده خداوردی به موسیقی دلبستگی عجیبی دارد. سپیده خداوردی عاشق چیدن سفره هفت سین ازسوی مادرش است. سپیده خداوردی در تیپ های مختلف دیده می شود. در تازه ترین عکس سپیده خداوردی را در استایل مشکی مشاهده می کنید.

به گزارش رکنا، سپیده خداوردی در این مصاحبه گفت که در جشن حافظ ژستی معمولی و همیشگی‌اش را گرفته بوده که برخی آن را حمل بر قایفه گرفتن و خودنمایی دانشته اند.

سپیده خداوردی در ادابازی خندوانه

برنامه «خندوانه» در حالیکه رامبد جوان اعلام کرد تا کنترل شدن پیک کرونا، ضبط جدیدی ندارند با تشدید پروتکل‌ها با ادابازی بازیگران خانم، به آنتن برگشت.

چندی پیش رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» در صفحه مجازی خودش اعلام کرد که برای حفظ سلامتی عوامل و تماشاگرها تا کنترل شدن پیک کرونا، خندوانه ضبط جدیدی ندارد. با پیگیری‌های شده و پستِ جدید رامبد جوان در صفحه مجازی خودش قرار است «خندوانه» دوباره از امشب به آنتن برگردد.

او در صفحه اینستاگرامی خودش نوشت: «می‌خواستیم تا کم شدن کرونا برنامه نسازیم، اما دلمون نیومد ازتون دور بمونیم. امشب مسابقه ادابازی بین خانم‌ها را داریم از دستش ندهید.»

در تیزری که رامبد جوان در صفحه خودش از این رقابت منتشر کرده شخصیت‌هایی مثل شبنم قلی‌خانی، شهرزاد کمال‌زاده، سپیده خداوردی و فرشته کریمی دیده می‌شود؛ البته از هشتگ‌های دیگر پیداست که احتمالاً مریم معصومی، دنیا مدنی، مبینا نصیری و فاطیما بهارمست هم در این رقابت حضور خواهند داشت.

سیدعلی احمدی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی در توضیحات بیشتر گفت: تصمیم گرفتیم برگردیم، چون مخاطبی که باید برای کمک به آرام شدن وضعیت کرونا، بیشتر در خانه بماند، به این سرگرمی نیاز دارد. از این جهت ضبط برنامه را دنبال کردیم؛ می‌خواستیم در هوای آزاد این اتفاق بیفتد و زیرساخت این شرایط تصویربرداری را آماده کردیم به خاطر شرایط جوّی که در این روزهای اخیر شاهد بودیم محقق نشد.

منبع: وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 10.87M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن