آغاز تحولی مهم با انتخابات هیت مدیره اتحادیه املاک


آغاز تحولی مهم با انتخابات هیت مدیره اتحادیه املاک

ایران اکونومیست- سومین سمینار «اصول جهانی و تکنیک‌های تخصصی مذاکرات حرفه‌ای در صنعت املاک و مستغلات» توسط گروه باتاب اندیش در محل سالن همایش های کتابخانه ملی در 18 شهریور ماه 1400 برگزار شد.

آغاز تحولی مهم با انتخابات هیت مدیره اتحادیه املاک

محمدعلی عباس‌زاده، مدرس دانشگاه در حاشیه این همایش گفت: این همایش همان‌طور که پیش‌بینی شده بود با استقبال خوبی از سوی فعالان عرصه املاک و مستغلات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه شد.

وی با اشاره به اینکه موضوع املاک و مستغلات با مشاورین املاک دو مقوله مجزا از هم هستند، افزود: املاک و مستغلات یک مقوله بزرگتر و وسیع تری است، اما حوزه مشاورین املاک نیز مقوله بسیار مهم و جدی این صنعت است و با حضور صنف مشاوران املاک چرخه این حوزه و صنعت امکان چرخیدن را دارد.

عباس‌زاده بیان کرد: اساتید و مدرسین در این اجلاس بسیار روان به بحث و بررسی درباره آن پرداختند و به آگاهی افراد برای ورود و سرمایه‌گذاری و شناخت بازار و نحوه کسب موفقیت در این صنعت کمک کردند.

وی تبادل نظر و افکار را از ارزشمندترین اصول در هر صنعتی دانست و اظهار کرد: این اجلاس که با حضور اساتید بین‌المللی از کشور کانادا به صورت ویدئو کنفرانس و با ترجمه همزمان و حضور مدرسین بازاریابی تشکیل شد، به افراد در تبادل افکار و هم‌اندیشی در زمینه شناخت بازار فعلی، تهدیدها و فرصت‌هایی که در بازار وجود دارد کمک قابل توجهی کرد تا بتوانند در شرایط مختلف اقتصادی به کسب و کار خود رونق دهند.

عباس‌زاده ادامه داد: در این اجلاس با برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت داوری کاربردی در قراردادهای املاک با نگرش ویژه به قرارداد مشارکت در ساخت توسط اینجانب به ابهامات موجود دراین زمینه پرداخته شد که با توجه به پرسش و پاسخ خوبی که صورت گرفت نشان از رضایت و استقبال افراد از حضور در این کارگاه‌ها بود.

وی با بیان اینکه قرار است تحول و رنسانسی با انتخابات پیش رو در این صنعت رخ دهد، گفت: به زودی انتخابات اعضای هیات مدیره صنف مشاوران املاک برگزار می‌شود که با توجه به قانون نظام صنفی، اکثر افراد اعضای هیات مدیره با توجه به سپری شدن دو دوره چهار ساله باید تغییر کنند. بر این اساس، انتخابات پیش‌رو بسیار مهم و با اهمیت است و لازم است که افرادی که صلاحیت دارند در این انتخابات شرکت کنند. گفتنی است، همه شرکت کنندگان باید در این انتخابات به فردی که صالح و توانا باشد و همچنین روحیه جنگاوری برای بدست آوردن حقوق از دست رفته داشته باشد، رای دهند تا این کشتی به گل نشسته را به مقصد مطلوب برساند.

عباس‌زاده مجددا از افراد توانمند دعوت کردند تا از تاریخ 7 الی 17 مهرماه سال جاری جهت ثبت نام کاندیداتوری خود به عنوان نامزد انتخابات هیت مدیره اتحادیه شرکت و از اعضای صنف خواست تا در صورت شناخت چنین فردی ازوی درخواست شود تا شرکت کرده و اعضا نیز از آن فرد حمایت لازم را به‌عمل آورند.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی