23 مسافر نهایی تیم ملی فوتبال زنان مشخص شدند؛/ خداحافظی تلخِ شبنم، پای پرواز به تاشکند!


23 مسافر نهایی تیم ملی فوتبال زنان مشخص شدند؛/ خداحافظی تلخِ شبنم، پای پرواز به تاشکند!

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از انجام آخرین جلسه تمرینی در تهران، تصمیم خود برای خط زدن نام یک بازیکن را گرفت و از فهرست نهایی برای حضور در مقدماتی جام ملت‌های آسیا رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه" هفته گذشته و زمانی‌که قرار بود آخرین اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران در مرکز ملی فوتبال، پیش از اعزام به مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا برگزار شود، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی 24 بازیکن را به اردو فراخواند و تصمیم گرفت تا در لحظه پایانی و پس از آخرین جلسه تمرینی و شب قبل از پرواز به تاشکند، روی نام یک بازیکن خط قرمز بکشد و فهرست اعزامی‌ها را نهایی و اعلام کند.

در شرایطی که قرار است ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران فردا (چهارشنبه 24 شهریورماه) با پرواز اختصاصی وارش عازم تاشکند ازبکستان شوند، پس از انجام آخرین جلسه تمرینی در مرکز ملی فوتبال، مریم ایراندوست با همراهی دستیاران خود، تصمیم برای انتخاب 23 نفر نهایی را گرفت و روی نام شبنم بهشت بازیکن تیم فوتبال شهرداری سیرجان خط قرمز کشید تا او در آستانه سفر به تاشکند، فرصت بازی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا را از دست بدهد.

با این وصف، سمانه چهکندی، سارا دیدار، شبنم بهشت، سارا ظهرابی نیا، زهره کودایی، هاجر دباغی، گلنوش خسروی، زهرا سربالی، فاطمه عادلی، نگین زندی، مینا نافعی، غزاله بنی طالبی، یاسمن فرمانی، زهرا قنبری، ثنا صادقی، ملیکا محمدی، زهره جلالی، الهام عبدالرحمان، مریم یکتایی، فاطمه امینه برازجانی، ملیکا متولی، مرضیه نیکخواه، بهناز طاهرخانی و سیده زهرا معصومی 23 بازیکنی هستند که فردا همراه با اعضای کادرفنی در پروازی اختصاصی عازم تاشکند می‌شوند.

گفتنی است که تیم ملی فوتبال زنان ایران، در گروه G مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا با تیم‌های بنگلادش و اردن همگروه است.

برنامه مسابقات گروه G مقدماتی جام ملت‌های آسیا:



یکشنبه 28 شهریور/ ساعت 14:30 به وقت تهران
بنگلادش- اردن

سه شنبه 30 شهریور / ساعت 14:30 به وقت تهران
ایران- بنگلادش

شنبه 3 مهر/ ساعت 13:30 به وقت تهران
اردن- ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!