بیش از 14 هزار و 500 بسته آموزشی آماده تحویل به دانش آموزان قمی


بیش از 14 هزار و 500 بسته آموزشی آماده تحویل به دانش آموزان قمی

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم از آماده سازی بیش از 14 هزار و 500 بسته آموزشی با عنوان پویش همکلاسی مهربان خبر داد.

به گزارش ایسنا حمیدرضا شیخ الاسلام در مراسم نمادین توزیع بسته های آموزشی که در سالن شهید مطهری دبیرستان ماندگار امام صادق «علیه السلام» و با حضور حجه الاسلام احدی نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام «رحمه الله علیه»، سرهنگ شفیعی فرماندهی کانون بسیج فرهنگیان و دانش آموزان استان و جمعی از معاونین، رؤسای ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان برگزار شد با بیان اینکه امروز آرامش دادن به خانواده های محترم و دانش آموزان عزیز باید جزء اولویت کاری همگان قرار گیرد گفت: پویش ارزشمند همکلاسی مهربان یکی از طرح های مشترک آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان امام «رحمه الله علیه» و سازمان بسیج فرهنگیان است که اقدامی ویژه در راستای تشویق به آموزش و استمرار یادگیری در آستانه سال تحصیلی جدید می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با اقدامات دیگر از جمله کمک‌های مومنانه و با هدف رفع نگرانی اولیای محترم استان نسبت به تهیه نرم افزارهای آموزشی نیز در آموزش الکترونیکی اقدام نمائیم.

شیخ الاسلام با بیان اینکه نزدیک به ۱۳ هزار و پانصد دانش آموز بی بضاعت در استان توسط اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش قم شناسایی شده و اطلاعات فردی آنان در دسترس است گفت: ما همواره برای حل مسائل دانش آموزان دغدغه داشته ایم و برای به حد اقل رساندن آن به کمک دستگاه‌های دیگر استان نیازمندیم.

وی با تأکید بر اینکه سال گذشته ۵ هزار دانش آموز از داشتن تبلت و وسایل نرم افزاری هوشمند آموزشی بی بهره بوده‌اند گفت: از این تعداد ۳ هزار نفر با همکاری کمیته امداد حضرت امام «رحمه الله علیه» و آموزش و پرورش از فرصت ذکر شده بهره منده گردیدند ولیکن برای تحصیل دانش آموزان باقی مانده باید اقدامات موثری انجام گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در پایان گفت: از مسئول پشت میز نشین نباید انتظار اجرای سند تحول بنیادین را داشت که البته با افتخار باید اعلام نمایم همکاران ما در استان قم از روحیه جهادی در راستای کمک بدون منت به خلق و تحقق سند تحول بنیادین بهره مند می باشند.

وی یادآور می شود بر اساس اعلام رضا شهسواری رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کلیه بسته‌های آموزشی تا قبل از شروع سال تحصیلی به دانش آموزان عزیز نیازمند استان تحویل خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !