واکنش به حمله ایذایی به شبکه پرس‌تی‌وی/ هم مجلس و هم دولت پیگیری کنند


واکنش به حمله ایذایی به شبکه پرس‌تی‌وی/ هم مجلس و هم دولت پیگیری کنند

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که در رابطه با حمله به شبکه انگلیسی‌زبانِ‌ ایران شورای امنیت ملی باید اقدامات مؤثری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی درباره چالش‌هایی که دولت سیزدهم در بحث برجام با آن مواجه است به خبرنگار تسنیم، گفت: در بحث برجام قاعدتاً دولت پیگیر است و این موضوع مطالبه نظام است. ما هیچ‌وقت گفت‌و‌گوها را حذف نکرده‌ایم و این گفت‌و‌گوها در واقع براساس منافع و مشترکاتی هست که پیگیری خواهد شد؛ این یعنی باید مثل سنوات گذشته پیش رفت و نباید زمان را از دست بدهیم. دولت در واقع خواهان این است و اعلام کرده حافظ منافع ملت و کشور عزیزمان باشد، همان‌طور که مقام معظم رهبری هم قبلاً اعلام کرده‌اند ما غنی‌سازی صلح‌آمیز داریم و غرب باید بداند که جمهوری اسلامی از منافعش نمی‌گذرد.

وی در همین رابطه افزود: ما قبلاً هم در بحث برجام مذاکراتی انجام داده‌ایم و آمریکا عهدشکنی کرده، از برجام خارج شده و باید برگردد و مذاکرات قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد. آن چیزی که به نفع ملت جمهوری اسلامی ایران است قطعاً پیش خواهد رفت و رئیس جمهور و وزارت خارجه باید پیگیر این مسئله باشند و شورای امنیت ملی ما هم باید اقدامات مؤثر را انجام دهند.

حسین زهی درباره احتمال تحرکات آشوب‌جویانه رسانه‌ای در ماه‌های آتی برای تحت‌الشعاع قرار دادن مطالبات ایران در نشست‌های بعدی مذاکرات، گفت: رسانه‌ها با همین بهانه شکل گرفتند و در جهت اهداف اربابان خود حرکت می‌کنند. قطعاً این‌ها دیگر کارشکنی‌ها و بدعهدی‌هایشان را انجام خواهند داد و دولت هم نباید از این اخبار کذب که به این نحو پیگیری می‌کنند، تأثیر بپذیرد، قطعاً دولت جمهوری اسلامی دولت توانمند و بزرگی است.

نماینده مردم خاش با اشاره بر اینکه حمله به شبکه پرس‌تی‌وی بارها صورت گرفته است، گفت: عملیات ایذایی اخیر از مسدود کردن دامنه دات کام وب سایت شبکه تا مسدودسازی حساب‌های کاربری شبکه پرس‌تی‌وی در شبکه‌های اجتماعی در ادامه همان سلطه‌جویی استکبار است که فقط می‌خواهد صدای خودش شنیده شود. حال آنکه این شبکه مخاطبان زیادی در سراسر دنیا دارد و قطعاً کارش را با قوت هرچه تمام‌تر ادامه می‌دهد و هم مجلس و هم دولت حمایت خودش را از این شبکه اعلام کرده است. من فکر می‌کنم این همکاری از این بیشتر هم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در همین رابطه اضافه کرد: تا الان هم دولت هم مجلس حمایت خودشان را از صدا و سیما خصوصاً پرس‌تی‌وی با مشکلاتی که تاکنون برایش به وجود آورده‌اند، اعلام کرده‌اند و با توجه به شبکه‌های متعددی که در جهان علیه جمهوری اسلامی به وجود آمده، اما این شبکه دارد به تنهایی همه را خنثی می‌کند و قطعاً حمایت‌های خودمان را از این شبکه دریغ نخواهیم کرد. جایگاه پرس‌تی‌وی طوری نیست که بخواهد الان تازه بین دولتمردان شناخته شود و هیچ‌کس منکر توانایی‌های این شبکه نیست.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور