افشاگری گل محمدی درباره پشت پرده پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان


افشاگری گل محمدی درباره پشت پرده پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان

یحیی گل محمدی پس از پیروزی ارزشمند پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد که غیرت و تلاش بازیکنان عامل پیروزی سرخ ها مقابل استقلال تاجیکستان بوده است. نوشته افشاگری گل محمدی درباره پشت پرده پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

افشاگری گل محمدی درباره پشت پرده پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان

یحیی گل محمدی : غیرت و تلاش بازیکنان عامل پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۲۰
افشاگری گل محمدی درباره پشت پرده پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان

یحیی گل محمدی پس از پیروزی ارزشمند پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد که غیرت و تلاش بازیکنان عامل پیروزی سرخ ها مقابل استقلال تاجیکستان بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی پرسپولیس می‌گوید قرعه تیمش جزو سخت‌ترین قرعه‌های این مرحله لیگ قهرمانان بود.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با استقلال دوشنبه و در میان خبرنگاران تاجیکستانی صحبت هایش را به این شکل اغاز کرد:

با عرض سلام به همه دوستان عزیز، قبل از اینکه صحبت‌هایم را شروع کنم جا دارد از میزبانی تاجیکها تشکر کنم. خاطرات خوبی از اینجا داریم و با خاطرات خوبی از این کشور دوست خواهیم رفت.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به نمایش تیمش عنوان کرد:

در مجموع فکر کنم بازی خوبی برایمان بود و کنترل بازی دستمان بود و زیاد پاس دادیم و گردش توپ خوبی داشتیم و به جز چند کرنر و یکی دو ضربه ایستگاهی موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتیم.

او درباره مشکلاتش در دوشنبه گفت:

از آن طرف باتوجه به اینکه شرایط بازی با چمن ورزشگاه سخت بود، این تیم مقابل هوادارانش بازی می‌کرد، انگیزه بالایی داشت اما بر این مشکلات غلبه کردیم و فوتبال شناور را نشان دادیم و رو به جلو بازی کردیم. بازی خوبی را انجام دادیم. من از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم، شرایط و بازی خیلی سختی بود و فکر کنم یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها این بود که در چنین شرایطی در چمن مصنوعی و مقابل هواداران بازی کنند. ما این کار سخت را انجام دادیم و خیلی با غیرت بازی کردند. این برد را به هواداران خوب پرسپولیس تقدیم میکنم.

یحیی راجع به برنامه اش برای آینده پرسپولیس تهران توضیح داد:

این پیروزی مبارک همه هواداران باشد اما به برکت وجود هواداران و غیرت بازیکنان این بازی را بردیم و بدون آنها به مشکل می‌خوردیم. ما یک ماه بعد دور یک چهارم نهایی را داریم و در این یک ماه باید ریکاوری خوب و بازی‌های تدارکاتی خوب داشته باشیم. چون لیگ شروع نشده از این بابت به مشکل خواهیم خورد و داشتن بازی تدارکاتی مهم است. فیفا دی هم هست و بازیکنان تیم ملی را در اختیار نداریم و باتوجه به اینکه دور بعد تیم‌ها قدرتمندتر هستند، کار سخت‌تر است. باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اسلحه پنهانی تیمش در این بازی چه کسی بود؟ عنوان کرد:

یادم نیست درباره سلاح پنهانی صحبت کرده باشم اما فکر میکنم سلاح پنهانی تیمم غیرت بازیکنان بود. هرچقدر از سختی کار بگویم کسی نمی‌تواند درک کند. فقط من میدانم این بازیکنان با چه شرایطی بازی می‌کنند. لیگ ما تعطیل بود. بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم و ملی پوش هم نداشتیم. چمن ورزشگاه مصنوعی بود و جو ورزشگاه هم به نفع حریف بود. جو وحشتناکی برای هر تیمی که جلوی استقلال تاجیکستان بازی کند، وجود دارد اما بازیکنان ما غیرت نشان دادند. آنها لایق بهترین ها هستند و من میتوانم یک تشکر خشک و خالی انجام بدهم. انشالله هواداران قدر بازیکنان را بدانند و باشگاه هم بتواند قدر دان زحمات بازیکنان باشد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند قهرمان شود؟ گفت:

ما تیم خوبی داریم اما از نظر امکانات قابل مقایسه با تیم‌های چمپیونز لیگ نیستیم. به یک چیزی باور و ایمان داریم و آنهم تیممان است. انرژی مثبت هواداران باوجود غیبت آنها، بسیار مهم و انگیزه بخش است. ما چیزهای خیلی خوبی داریم برای اینکه به ما انگیزه بدهد. هواداران ما فوق العاده هستند و برایشان جان میدهیم و از هیچ کوششی نمی‌گذریم تا دلشان را شاد کنیم. این بزرگترین انگیزه ماست و بازیکنان ما نشان دادند که چقدر عاشقانه این تیم را دوست دارند و ما انگیزه زیادی برای ادامه کار داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید