قدردانی رییس سازمان جنگل ها از دادگستری البرز


قدردانی رییس سازمان جنگل ها از دادگستری البرز

کرج - ایرنا - مسعود منصور، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری کشور بخاطر حمایت های مستمر و قاطعانه رییس کل دادگستری استان البرز از مجموعه منابع طبیعی قدردانی کرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، لوح تقدیر معاون وزیر و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور طی دیداری از سوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز به حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری البرز اهدا شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در این دیدار به بیان عملکرد این اداره کل در جهت حفاظت و صیانت از عرصه های طبیعی پرداخت و از همکاری و همراهی رییس کل دادگستری، دادستان و همکاران مجموعه تقدیر و تشکر نمود و خواستار تداوم برخورد با متجاوزین به اراضی ملی شد.

حامد فرضی در این دیدار به اقدامات رفع تصرف به استناد تبصره یک ماده ۵۵ و اجرای احکام اشاره کرد و افزود: عوامل یگان حفاظت اداره کل در این زمینه قاطعانه و با دقت مشغول پیگیری و پیشگیری از تصرفات احتمالی هستند که حمایت های مستمر رئیس کل دادگستری و دادستان البرز موجبات انگیزه و دلگرمی برای این نیروها را فراهم آورده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کاداستر و اخذ سند اراضی ملی اشاره و در همین راستا اعلام نمود: با پیگیری های شبانه روزی و مستمر مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری مصمم هستیم که تا پایان سال جاری «جشن انفال» را در استان البرز برگزار نمائیم.

وی در ادامه با شرح مختصری از وضعیت پلاک های استان خاطر نشان کرد: تمامی پلاک های بحرانی از حیث تصرفات و حریق شناسایی و نقشه های آن تهیه شده است.

منابع طبیعی البرز از دستگاه های پیشرو در مبارزه با زمین خواری است

رییس کل دادگستری استان البرز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل منابع طبیعی در زمینه حفاظت و حراست از اراضی ملی گفت: مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری البرز از دستگاه های موفق و پیشرو در استان بخصوص مبارزه با زمین خواری و حفاظت از انفال می باشد.

حسین فاضلی هریکندی با اشاره به تشکیل «قرارگاه صیانت از بیت المال» خاطر نشان کرد: یکی از موارد مطروحه در این قرارگاه حفاظت از منابع طبیعی و انفال است که خود حاکی از اهمیت موضوع دارد.

وی با توجه به موضوع مقابله با زمین خواری و تصرفات اراضی ملی در استان اظهار داشت: به تمامی دادستان ها و قضات در سطح استان سفارش لازم بر اهتمام در پیگیری و رصد موضوعات منابع طبیعی که حق مردم می باشد شده است.

رییس کل دادگستری استان البرز در انتهای سخنان خود با توجه نگاه ویژه ریاست قوه بر مقابله با کسانی که چشم طمع به اراضی ملی را دارند، گفت: تا زمانی که بنده در این استان مشغول به خدمت هستم هیچ مضاعقه ای در حمایت از منابع طبیعی و حفاظت از انفال نخواهم نمود و همچنین پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، دستگاه قضایی استان همچون گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی نظیر منابع طبیعی در برخورد قاطعانه با زمین خواران و قاچاقچیان چوب آلات و زغال جنگلی از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

استان البرز بالغ بر ۴۷۰ هزار هکتار اراضی ملی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق