بیت کوین چه زمانی 500 هزار دلاری می‌شود؟


بیت کوین چه زمانی 500 هزار دلاری می‌شود؟

کتی وود، مدیر سرمایه‌گذاری و طرفدار ارزهای دیجیتال عقیده دارد بیت‌کوین تا 5 سال دیگر به قیمت 500 هزار دلار می‌رسد.

بیت کوین چه زمانی 500 هزار دلاری می‌شود؟

به گزارش راهبرد معاصر کتی وود، مدیر اجرایی شرکت مدیریت سرمایه ARK در کنفراسی در وال‌استریت گفت: بیت‌کوین تا ۵ سال آینده می‌تواند تا ۵۰۰ هزار دلار رشد کند.

این مدیر اجرایی عقیده دارد اگر شرکت‌ها سرمایه‌گذاری و کمپانی‌های بزرگ ۵ درصد از سبد دارایی خود را به بیت‌کوین اختصاص دهند این ارز می‌تواند ۱۰ برابر رشد کند.

شرکتی که کتی وود مدیر اجرایی آن است حدود ۳۰۰ میلیون دلار دارایی دیجیتال دارد و قصد دارد سرمایه‌گذاری خود در ارزهای دیجیتال را افزایش دهد.

چند ماه پیش شرکت کتی وود و یک شریک تجاری برای صندوق ETF بیت‌کوین ثبت نام کردند اما چنین ابزاری هنوز در امریکا راه‌اندازی نشده است.

کتی وود عقیده دارد همکاری با نهادهای نظارتی در رابطه با رمزارزها می‌تواند خطرات احتمالی این نوع دارایی را کاهش دهد و این همکاری می‌تواند به پذیرش رمزارزها به عنوان دارایی و ثبت ETF بیت‌کوین کمک زیادی کند.

اگر ETF بیت‌کوین تایید شود سرمایه زیادی به سمت این صندوق سرازیر خواهد شد و این موضوع می‌تواند تاثیر مستقیمی بر بازار رمزارزها داشته باشد.

کتی وود و ایلان ماسک از جمله طرفداران رمزارزها هستند و این مدیر سرمایه‌گذاری در رویدادهای THE B WORLD با ایلان ماسک شرکت کرده بود./تجارت نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی