در جعبه آیفون 13 خبری از هدفون، شارژر و قاب محافظ نیست


در جعبه آیفون 13 خبری از هدفون، شارژر و قاب محافظ نیست

گجت نیوز محتویات جعبه آیفون 13 – iPhone 13 مشخص شد و همان طور که انتظار می‌رفت، باید هدفون، شارژر و قاب محافظ را به صورت جداگانه خریداری نمایید. محتویات جعبه آیفون 13 مشابه مدل‌های پیشین، شاید کمی ناامید کننده به نظر برسد؛ مگر اینکه کابل تبدیل یو اس بی تایپ سی به لایتنینگ شما را خشنود... نوشته در جعبه آیفون 13 خبری از هدفون، شارژر و قاب محافظ...

محتویات جعبه آیفون ۱۳ – iPhone 13 مشخص شد و همان طور که انتظار می‌رفت، باید هدفون، شارژر و قاب محافظ را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

محتویات جعبه آیفون ۱۳ مشابه مدل‌های پیشین، شاید کمی ناامید کننده به نظر برسد؛ مگر اینکه کابل تبدیل یو اس بی تایپ سی به لایتنینگ شما را خشنود کند.

در جعبه آیفون 13 خبری از هدفون، شارژر و قاب محافظ نیست

در جریان رویداد کالیفرنیا استریمینگ اپل، از آیفون ۱۳ به صورت رسمی رونمایی شد و اتفاقی که طرفداران منتظرش بودند، در نهایت رخ داد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز است، باتری بزرگ‌تری دارد، از چیپست A15 Bionic استفاده می‌کند و از دوربین باکیفیتی بهره می‌برد. اما شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که محتویات جعبه آیفون ۱۳ شامل چه چیزهایی است.

محتویات جعبه آیفون ۱۳

آیفونکابل تبدیل یو اس بی تایپ سی به لایتنینگمستندات و کاغذهای راهنمااستیکر اپلچه چیزهایی در جعبه‌ آیفون ۱۳ وجود ندارند؟شارژرهدفونآداپتور تبدیل لایتنینگ به جک هدفونقاب محافظ

اپل به سنت قرار ندادن تجهیزات جانبی در جعبه‌ ادامه داده است تا از این طریق بتواند فروش محصولات‌اش را افزایش دهد. انتظار می‌رفت که حداقل در این مدل جدید، شارژر همراه با خود گوشی عرضه شود که این اتفاق رخ نداده است، البته می‌توانید از همان آداپتورهای قبلی استفاده کنید اما اگر یک شارژر جدید بخرید، قطعا اپل را خوشحال‌تر خواهید کرد!

اگرچه عدم وجود شارژر در جعبه ناامید کننده است اما اپل دلایل منطقی و قانع کننده‌ای در این رابطه دارد؛ به گفته‌ی آن‌ها، این کار باعث می‌شود تا جلوی انتشار گازهای گلخانه‌ای گرفته شود؛ زیرا جعبه‌ی آیفون کوچک‌تر می‌شود و تعداد بیشتری از آن‌ها را می‌توان به فروشگاه‌ها ارسال کرد. در واقع طبق ادعای آن‌ها، این رویکرد جدید (حذف شارژر از جعبه) می‌تواند به محیط زیست کمک کند. با این همه، نمی‌توان تلاش آن‌ها برای رسیدن به سود بیشتر را نادیده گرفت، ضمن اینکه هزینه‌های ارسال و حمل و نقل نیز کاهش می‌یابد.

اپل همچنین به این نکته اشاره داشته که استفاده‌ی کاربران از همان شارژرهای قدیمی، به کاهش انتشار کربن کمک کرده است و البته باعث شده تا شارژرهای کمتری تولید شوند که به معنای ذخیره‌سازی منابع گران‌بهاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل