کمیسیون انتخابات عراق: ناظران بین المللی یک هفته پیش از رای گیری وارد کشور می شوند


کمیسیون انتخابات عراق: ناظران بین المللی یک هفته پیش از رای گیری وارد کشور می شوند

شفقنا- کمیسیون انتخابات عراق زمان ورود ناظران بین المللی به عراق را برای نظارت بر فرایند انتخابات پارلمانی زودهنگام این کشور که قرار است دهم اکتبر برگزار شود، اعلام کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری الفرات، خانم نبراس ابوسوده معاون سخنگوی این کمیسیون در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: یکصد ناظر از اتحادیه اروپا و 30 ناظر […]

کمیسیون انتخابات عراق: ناظران بین المللی یک هفته پیش از رای گیری وارد کشور می شوندکمیسیون انتخابات عراق: ناظران بین المللی یک هفته پیش از رای گیری وارد کشور می شوند

شفقنا- کمیسیون انتخابات عراق زمان ورود ناظران بین المللی به عراق را برای نظارت بر فرایند انتخابات پارلمانی زودهنگام این کشور که قرار است دهم اکتبر برگزار شود، اعلام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری الفرات، خانم نبراس ابوسوده معاون سخنگوی این کمیسیون در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: یکصد ناظر از اتحادیه اروپا و ۳۰ ناظر بین المللی یک هفته قبل از روز رای گیری وارد عراق می شوند.

وی افزود: امنیت جانی آنها تامین است و هرکجا که بخواهند می توانند بروند.

این مقام عراقی ادامه داد: همه اقدامات اصلی انتخابات انجام شده و جزئیات ساده ای باقی مانده که هنوز موعد اجرای آنها فرا نرسیده است. ۲۵ سپتامبر جاری تمام مواد لجستیکی در سراسر دفاتر کمیسیون انتخابات در عراق توزیع می شود.

ابوسوده خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر استقبال زیادی از دریافت کارت های بیومتریک شده است و ما امیدواریم که میزان مشارکت در انتخابات امسال بالاتر از گذشته باشد.

خبر را در الفرات ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران