موکب «مشق احسان» منتظر دستان پرمهر خیرین و نیکوکاران


موکب «مشق احسان» منتظر دستان پرمهر خیرین و نیکوکاران

مدیر ستاد فهمای کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی موکب با همکاری قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان خبر داد و گفت: این موکب برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند راه اندازی شده است.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا یکی از کارهایی که ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دست اقدام دارد، جمع ‌آوری کمک‌های مردم و خیرین و توزیع بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد کانون ها به همت موسسه حضرت خدیجه (س) قم، برنامه سمت خدا و با همکاری کانون های فرهنگی و هنری در مساجد استان تاکنون در راستای کمک به نیازمندان استان گام های ارزشمندی برداشته است.

وی ضدعفونی کردن معابر، مساجد، منازل و ... در ابتدای بیماری منحوس کرونا را یادآور شد و افزود: مدیران کانون ها با فعالیت های خودجوش خود در زمینه تهیه لوازم التحریر، کیف و کفش، بسته های معیشتی، پخت نان و غذای گرم و توزیع بین نیازمندان اقدام کرده اند که هم اکنون در برخی از مناطق استان نیز ادامه دارد.

دولت آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مهر، آغاز کلاس های درس و وضعیت بد اقتصادی، شرایط کرونایی و فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله) مبنی بر مواسات و همدلی در جامعه، این ستاد در استان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی جهت تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت کرده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی موکب «مشق احسان» در محله نجف آباد یاسوج با همکاری قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان و گروه جهادی امام علی (ع) خبر داد و گفت: این موکب برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین و تهیه لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این موکب همه روزها تا پنجم مهرماه از ساعت 9 صبح تا اذان مغرب برای جمع آوری کمک های مردمی دایر است، گفت: کمک های جمع آوری شده در زمینه تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند هزینه خواهد شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید