رونمایی از بندهای جدید اپل واچ با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع


رونمایی از بندهای جدید اپل واچ با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع

گجت نیوز همزمان با Apple Watch 7 کمپانی اپل از چندین بند ساعت هم رونمایی کرد. بندهای جدید اپل واچ طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارند تا همه سلایق را پوشش دهند. همان‌طور که بندهای قدیمی برای اپل واچ سری 7 قابل استفاده هستند؛ بندهای جدید اپل واچ هم به ساعت‌های قدیمی‌تر می‌خورند. کمپانی کوپرتینویی این بندها را... نوشته رونمایی از بندهای جدید اپل واچ با...

همزمان با Apple Watch 7 کمپانی اپل از چندین بند ساعت هم رونمایی کرد. بندهای جدید اپل واچ طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارند تا همه سلایق را پوشش دهند.

همان‌طور که بندهای قدیمی برای اپل واچ سری ۷ قابل استفاده هستند؛ بندهای جدید اپل واچ هم به ساعت‌های قدیمی‌تر می‌خورند. کمپانی کوپرتینویی این بندها را در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌کند؛ البته به جز طرح link bracelet که ظاهرا بدون تغییر باقی مانده و در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری موجود است.

رونمایی از بندهای جدید اپل واچ با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع

به محض پایان مراسم رونمایی، بندهای جدید قابل سفارش شدند و از هفته آینده به دست خریداران خواهند رسید. همچنین حالا مشتریان می‌توانند Apple Watch SE را با هر کدام از بندهای جدید سفارش دهند. فهرست کامل این بندها، به ترتیب زیر است:

طرح Solo Loopطرح Braided Solo Loopطرح Sport Bandطرح Sport Loopطرح Nike Sport Bandطرح Nike Sport Loopطرح Leather Linkطرح Modern Buckle

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو