سری آیفون 13 اپل از دو سیم کارت الکترونیکی (eSIM) پشتیبانی می‌کند


سری آیفون 13 اپل از دو سیم کارت الکترونیکی (eSIM) پشتیبانی می‌کند

گجت نیوز سری آیفون 13 اپل برای اولین بار در گوشی‌های این شرکت از دو سیم کارت الکترونیکی (eSIM) به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. iPhone 13 همچنین باند‌های 5G بیشتری را پوشش می‌دهد. اپل برای اولین بار با معرفی آیفون XR و آیفون XS در سال 2018 پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی را به گوشی‌های خود اضافه... نوشته سری آیفون 13 اپل از دو سیم کارت...

سری آیفون ۱۳ اپل برای اولین بار در گوشی‌های این شرکت از دو سیم کارت الکترونیکی (eSIM) به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. iPhone 13 همچنین باند‌های ۵G بیشتری را پوشش می‌دهد.

اپل برای اولین بار با معرفی آیفون XR و آیفون XS در سال ۲۰۱۸ پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی را به گوشی‌های خود اضافه کرد. البته شما می‌توانستید از یک سیم کارت معمولی و یک سیم کارت الکترونیکی به صورت همزمان استفاده کنید، ولی راهی برای استفاده از دو eSIM به صورت همزمان نبود؛ اما اپل با معرفی سری آیفون ۱۳ شرایط را تغییر داد.

این قابلیت در صفحه مشخصات آیفون ۱۳ در وب‌سایت اپل تایید شده است. در صفحه مربوطه اپل عنوان کرده است که تمامی مدل‌های سری آیفون ۱۳ از دو سیم کارت معمولی و eSIM و « eSIM دوگانه» پشتیبانی می‌کنند. اگر صفحه مشخصات آیفون ۱۲ یا نسل‌های قبل‌تر را چک کنید، فقط عبارت پشتیبانی از دو سیم کارت ترکیبی را مشاهده می‌کنید.

این توضیحات در بخش پشتیبانی سیم کارت آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس نوشته شده‌اند:

سیم کارت دوگانه (نانو سیم و eSIM)پشتیبانی از eSIM دوگانهآیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی با میکرو سیم کارت‌های کنونی سازگار نیستند.

اپل در طول رویدادش همچنین اشاره کرد که تمامی مدل‌های آیفون ۱۳ از باند‌های ۵G بیشتری پشتیبانی می‌کنند و به این ترتیب می‌توان از اتصال سریع‌تر در کشور‌های بیشتری بهره برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ