هزینه رجیستری سری آیفون 13 در ایران چقدر خواهد بود؟


هزینه رجیستری سری آیفون 13 در ایران چقدر خواهد بود؟

گجت نیوز نحوه محاسبه هزینه رجیستری سری آیفون 13 در کشورمان با احتساب نرخ فعلی رجیستری برای هر گوشی را در ادامه زیر ذره‌بین گجت نیوز خواهیم برد. با معرفی سری آیفون 13 در مراسم شب گذشته اپل، مدل‌های مختلف این گوشی طرفداران زیادی پیدا کرده و کاربران ایرانی زیادی قصد خرید آن را دارند. همان‌طور که... نوشته هزینه رجیستری سری آیفون 13 در ایران چقدر...

نحوه محاسبه هزینه رجیستری سری آیفون ۱۳ در کشورمان با احتساب نرخ فعلی رجیستری برای هر گوشی را در ادامه زیر ذره‌بین گجت نیوز خواهیم برد.

با معرفی سری آیفون ۱۳ در مراسم شب گذشته اپل، مدل‌های مختلف این گوشی طرفداران زیادی پیدا کرده و کاربران ایرانی زیادی قصد خرید آن را دارند. همان‌طور که می‌دانید قیمت محصولات اپل در ایران متفاوت با بازارهای جهانی بوده و علاوه بر هزینه دلاری بایستی هزینه حمل و نقل، گمرک، رجیستری و غیره را نیز بپردازید تا بتوانید از آیفون‌های جدید در ایران استفاده کنید. اما هزینه رجیستری سری آیفون ۱۳ چقدر خواهد بود و برای هر مدل باید چه مبلغی را پرداخت کرد؟

هزینه رجیستری سری آیفون 13 در ایران چقدر خواهد بود؟

برای آنکه مبلغ تقریبی رجیستر کردن هر آیفون را به دست بیاوریم، بایستی ۱۶ درصد از قیمت دلاری گوشی را حساب کنیم. این نرخ رجیستری آیفون ۱۳ برای سال ۱۴۰۰ بوده و تا به این تاریخ هنوز تغییر پیدا نکرده است. از آنجایی که مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی برای آیفون ۱۳ – iPhone 13، آیفون ۱۳ مینی – iPhone 13 mini، آیفون ۱۳ پرو – iPhone 13 Pro و آیفون ۱۳ پرو مکس – iPhone 13 Pro Max در نظر گرفته شده، قیمت آن‌ها نیز با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. پیش از همه چیز باید بدانیم قیمت هر آیفون به دلار چقدر خواهد بود.

قیمت آیفون ۱۳ به دلار
۱۲۸ گیگابایتی۲۵۶ گیگابایتی۵۱۲ گیگابایتییک ترابایتی
آیفون ۱۳ مینی۶۹۹ دلار۷۹۹ دلار۹۹۹ دلارندارد
آیفون ۱۳۷۹۹ دلار۸۹۹ دلار۱۰۹۹ دلارندارد
آیفون ۱۳ پرو۹۹۹ دلار۱۰۹۹ دلار۱۲۹۹ دلار۱۴۹۹ دلار
آیفون ۱۳ پرو مکس۱۰۹۹ دلار۱۱۹۹ دلار۱۳۹۹ دلار۱۵۹۹ دلار
حالا بایستی ۱۶ درصد از قیمت هر آیفون را حساب کنیم تا نرخ رجیستری سری آیفون ۱۳ مشخص شود. در تاریخ نگارش این مقاله نرخ دلار ۲۷ هزار و ۴۳۰ تومان تعیین شده و مبنای ما برای محاسبه هزینه رجیستری سری آیفون ۱۳ خواهد بود. در جدول زیر این هزینه به تومان درج شده که اگر آن را با قیمت دلاری دیوایس و نرخ فروشنده‌ها و دلال‌های مختلف جمع بزنید، قیمت مدل های مختلف آیفون ۱۳ را متوجه خواهید شد. البته در مطلبی دیگر قیمت تقریبی نسخه های مختلف آیفون ۱۳ را نیز آورده‌ایم که می‌توانید آن را از اینجا مطالعه کنید.
هزینه رجیستری سری آیفون ۱۳ به تومان
۱۲۸ گیگابایتی۲۵۶ گیگابایتی۵۱۲ گیگابایتییک ترابایتی
آیفون ۱۳ مینی۳ میلیون و ۶۷ هزار تومان۳ میلیون و ۵۰۶ هزار تومان۴ میلیون و ۳۸۴ هزار تومانندارد
آیفون ۱۳۳ میلیون و ۵۰۶ هزار تومان۳ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان۴ میلیون و ۸۲۳ هزار تومانندارد
آیفون ۱۳ پرو۴ میلیون و ۳۸۴ هزار تومان۴ میلیون و ۸۲۳ هزار تومان۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان۶ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان
آیفون ۱۳ پرو مکس۴ میلیون و ۸۲۳ هزار تومان۵ میلیون و ۲۶۲ هزار تومان۶ میلیون و ۱۳۹ هزار تومان۷ میلیون و ۱۷ هزار تومان
همان‌طور که مشاهده کردید، این نرخ‌ها متعلق به هزینه رجیستر کردن سری آیفون ۱۳ هستند که به مبادی دولتی باید بپردازید. این مبالغ روی قیمت هر گوشی کشیده می‌شوند و نیازی به پرداخت ثانویه برای رجیستری نخواهد بود اما به یاد داشته باشید حتما بعد از خریداری کردن گوشی جدید، آن را در سامانه همتا رجیستر کنید تا متحمل ضرر نشوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا