سارق با بیش از 300 قلم اموال مسروقه در میاندوآب دستگیر شد


سارق با بیش از 300 قلم اموال مسروقه در میاندوآب دستگیر شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: یک سارق سابقه‌دار در این شهرستان با بیش از 300 قلم انواع اقلام مسروقه با هوشیاری ماموران این انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی با هویت معلوم در زمینه سرقت در یکی از محله‌های حاشیه شهرستان میاندوآب بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی در نهایت ماموران موفق شدند سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب‌ با اشاره به اینکه در بررسی ها مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار است، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم بیش از ۳۰۰ قلم اقلام سرقتی شامل ۱۱۷ دستگاه گوشی تلفن همراه، وسایل منزل، قطعات خودرو، دوچرخه، ساعت مچی، شارژر و سایر لوازم جانبی گوشی همراه و ضبط صوت خودرو به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ رستم‌پور افزود: شهروندان توجه به نکاتی در حوزه پیشگیری از سرقت را مورد توجه قرار داده و موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...