با باتری سری 13 آیفون بیشتر اشنا شوید


با باتری سری 13 آیفون بیشتر اشنا شوید

شرکت اپل به تازگی در توئیتی از خصوصیات باتری خود پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ طراحی سری ۱۳ آیفون در مقایسه با سری‌های قبلی خود ارتقا نیافته است اما برخی از خصوصیات گوشی جدید اپل همچون ظرفیت باتری افزایش یافته و همین امر موجب رضایت علاقه‌مندان به گوشی جدید آیفون خواهد شد.

به گفته تحلیلگر مینگ چی کو، آیفون ۱۳ در مقایسه با باتری‌های سری قبلی خود بزرگتربوده و۲.۵ساعت دیرتر خالی می‌شود.کو قبلاً گفته بود که اپل راهی برای قرار دادن باتری‌های بزرگتر در داخل آیفون ۱۳ با استفاده از مدار‌های انعطاف پذیر در داخل گوشی و در نتیجه ایجاد فضای بیشتر برای افزایش ظرفیت باتری پیدا کرده است. براساس گزارش‌ها، شرکت اپل برای قرار دادن باتری‌های بزرگتر ۰.۲۶ میلی متر این گوشی را نسبت به سری‌های قبل خود ضخیم‌تر کرده است.تراشه جدید A۱۵ Bionic به طور بالقوه کم مصرف‌تر نشان می‌دهد که مدل‌های آیفون ۱۳ باید عمر باتری بهتری نسبت به آیفون‌های سال گذشته داشته باشند.

با باتری سری 13 آیفون بیشتر اشنا شوید

براساس گزارش‌ها، باتری آیفون ۱۳ در مقایسه با سری‌های قبلی خود بهبود یافته است. البته اینکه آیا این گوشی‌ها هنوز مشکل تخلیه باتری دارند یا خیر، باید آزمایش شوند.

با خصوصیات کابل شارژر آیفون۱۳ آشنا شوید

طبق گزارشی پیش بینی می‌شود، تلفن‌های جدید مجهز به سیم‌های بزرگتری باشند. که همین امر باعث می‌شود سیم پیچ‌های بزرگتر در مدیریت گرما بهتر عمل کنند. همچنین می‌توانند توان بیشتری را ارائه دهند. این نشان می‌دهد که اپل شارژ بی سیم معکوس را در iPhone ۱۳ فعال می‌کند. این ویژگی به تلفن‌ها اجازه می‌دهد محصولات و لوازم جانبی دیگر مانند AirPods و Apple Watch را شارژ کنند.

بیشتر بخوانید

افزایش ظرفیت باتری گوشی های سری آیفون 13

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی