هیچ طرح عمرانی بدون مطالعه علمی در کرج اجرا نخواهد شد


هیچ طرح عمرانی بدون مطالعه علمی در کرج اجرا نخواهد شد

کرج - ایرنا- رییس مرکز پزوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه برخی پروژه های عمرانی بدون مطالعه دقیق و اساسی اجرایی شده است ، گفت: هیچ طرح عمرانی و فرهنگی بدون مطالعه دقیق علمی و سنجش ابعاد مختلف آن در این شهر اجرا نخواهد شد.

محمد اسدیان عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پارکینیگ طبقاتی منطقه هشت شهرداری کرج با انتقاد از جانمایی این پروژه ، افزود: در دوره ششم شورا ی شهر کرج خط بطلان بر روی تصمیمات الاکلنگی خواهیم کشید و در تصمیمات وجوه و ابعاد مختلف پروژه ها را بررسی خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در دوره ششم شورای شهر به طور جد مطالعات پیشینی پروژه ها را که شامل مطالعات رفتارشناسی ، ترافیک، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و مکان یابی است مطالبه خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: اگر به سمت مدیریت علمی آمیخته با تجربه حرکت نکنیم 6 دوره دیگر هم در حوزه مدیریت شهری قانونگذاری کنیم هیچ اتفاقی که نخواهد افتاد بلکه دچار پس رفت خواهیم شد.

اسدیان با اشاره به اینکه در موضوعات مهم شهری و نحوه خدمات رسانی به شهروندان باید تحقیق و پژوهش در اولویت امور باشد، بیان داشت: نقش پژوهش در توسعه همه جانبه پایدار چنان برجسته و انکار ناپذیر است که می توان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در تمام زمینه ها دانست.

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج یادآور شد: حوزه های مختلف شهری اعم از حمل و نقل، فرهنگی، عمرانی، زیست محیطی و بهداشتی، قبل از هر نوع اقدام توسعه ای باید مورد پژوهش قرار گیرند تا نقاط ضعف و قوت سیستم شناسایی شوند.

به گفته اسدیان، پژوهش باید در همه بخش های مدیریت شهری به عنوان یک ضرورت برای تصمیمات کلان شهری عملیاتی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط