گازرسانی به 85 روستا دلفان در طی یک سال اخیر


گازرسانی به 85 روستا دلفان در طی یک سال اخیر

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت : در یکسال اخیر طرح گاز رسانی به 145 روستای شهرستان دلفان درنظر گرفته شده که برای 85 روستا گازرسانی انجام و 60 روستای دیگر در حال انجام است.

دکتر یحیی ابراهیمی در مراسم طرح گازرسانی به ۱۸ روستای دلفان اظهار کرد: سال گذشته از ۵۲۰ روستای دلفان فقط ۲۲۰ روستا گازرسانی شده بود.

وی با اشاره به اینکه در یک سال اخیر ۸۵ روستای شهرستان دلفان گازرسانی شدند، بیان کرد: هم‌اکنون ۶۰ روستا در حال گازرسانی است که با انجام این مهم تعداد روستاهایی که از نعمت گاز برخوردار می‌شوند به ۱۴۵ مورد خواهد رسید.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها محوری که گازرسانی نشده مسیر بابا بزرگ است که امیدواریم با کمک مسئولین، استاندار و مدیر عامل شرکت گاز در راستای بهبود زندگی مردم، این منطقه هم گازرسانی شود.

ابراهیمی با بیان اینکه شهرستان دلفان یکی از محروم ترین شهرستان‌های کشور است، افزود: مردم این شهرستان حتی در مسائل اولیه زنگی مشکل دارند، امیدواریم بتوانیم با دولت جدید و ارتباط با وزرا، مشکلات زیرساختی همچون راه دسترسی، گازرسانی و اشتغال را مرتفع سازیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد