80 درصد دستگاه‌های اجرایی قزوین در ارزیابی عملکرد موفق ظاهر شدند


80 درصد دستگاه‌های اجرایی قزوین در ارزیابی  عملکرد موفق ظاهر شدند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: 80 درصد دستگاه‌های اجرایی استان در ارزیابی‌های عملکرد انجام شده در جشنواره شهید رجایی موفق ظاهر شدند.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی قزوین اظهار داشت: با ارزیابی عملکرد ادارات در قالب جشنواره شهید رجایی یک فرصت و موقعیت جدید برای اصلاح و رفع نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط قوت دستگاه‌های اجرایی ایجاد می شود.

وی افزود: ارزیابی های انجام شده نشان داد بسیاری از دستگاه های اجرایی از حیث شاخص های عمومی به یکدیگر نزدیک بوده که این مساله بیانگر همت والای مدیران و دستگاه ها برای خدمت رسانی به مردم است.

جمالی پور به دستگاه‌هایی که نمره مناسبی در جشنواره شهید رجایی کسب نکرده‌اند نیز هشدار داد و گفت: اگر یک دستگاه اجرایی در ۲ سال متوالی نتواند در نظام ارزیابی عملکرد قابل قبولی داشته باشد به طور حتم برای تغییر مدیریت آن باید اقدام شود چرا که ضعیف بودن دستگاه ها در ارایه عملکرد به نوعی تضییع حقوق مردم است.

وی با قدردانی از تلاش مدیران دستگاه های اجرایی استان، یادآور شد: اگرچه طی سال های اخیر شرایط دشواری پیش روی مدیران دستگاه ها قرار داشت اما باید از همه تلاش ها و مجاهدت های انجام شده برای خدمت به مردم و کشور در این شرایط دشوار، قدردانی کرد.

استاندار قزوین تاکید کرد: باید از فرصت خدمت گذاری که در اختیار ما مدیران قرار داده شده، به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد