دستورالعمل اجرای برنامه آموزشی مدارس علمیه خواهران اعلام شد


دستورالعمل اجرای برنامه آموزشی مدارس علمیه خواهران اعلام شد

شفقنا- معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دستورالعمل اجرای برنامه های آموزشی مدارس علمیه خواهران را اعلام کرد. به گزارش شفقنا، دستورالعمل اجرای برنامه های آموزشی مدارس علمیه خواهران در سال تحصیلی 1401 ـ1400 از سوی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران را اعلام شد. در این دستورالعمل آمده است: با توجه به بسیج همگانی...

دستورالعمل اجرای برنامه آموزشی مدارس علمیه خواهران اعلام شددستورالعمل اجرای برنامه آموزشی مدارس علمیه خواهران اعلام شد

شفقنا- معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دستورالعمل اجرای برنامه های آموزشی مدارس علمیه خواهران را اعلام کرد.

به گزارش شفقنا، دستورالعمل اجرای برنامه های آموزشی مدارس علمیه خواهران در سال تحصیلی ۱۴۰۱ ـ۱۴۰۰ از سوی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران را اعلام شد.

در این دستورالعمل آمده است: با توجه به بسیج همگانی واکسیناسیون در کشور و تأکید مدیر حوزه های علمیه خواهران، در اولین زمان ممکن و به محض رفع موانع قانونی از جانب ستاد ملی کرونا، کلاس­های درس در تمامی مقاطع به صورت حضوری دایر خواهد شد.

در همین راستا امید است، مدارس علمیه حداکثر تا پایان مهرماه سال جاری تمامی تمهیدات لازم را جهت بازگشایی کلاس­ها اندیشیده باشند و از آبان­ماه با کسب مجوز، دروس را به صورت تلفیقی، اعمّ از حضوری و مجازی برگزار کنند و در این زمینه اقناع افکار عمومی، اعم از طلاب، اساتید و کادر مدارس مبنی بر تقدم آموزش حضوری بر غیرحضوری و لزوم انجام واکسیناسیون، مورد انتظار است.

این دستورالعمل برای تمامی مقاطع تحصیلی ۲، ۳ و ۴ صادر شده و لازم است مدارس علمیه با توجه به تعداد طلاب، سطح کلاس های آموزشی و همچنین زمان بندی مناسب کلاس ها را به صورت تلفیقی شامل حضوری و مجازی برگزار کنند تا در آینده ای نزدیک و با توجه به واکسیناسیون همگانی و مجوز ستاد مقابله با کرونا همه دروس به صورت حضوری دایر شود.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس